English

آیدا فاروقی:

پدیده غالب جوی خراسان رضوی، وزش باد همراه با گرد و خاک

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: برای استان بارش‌های پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و تا روز پنجشنبه نیز شاهد روند افزایش اندک دمای هوا خواهیم بود.

پدیده غالب جوی خراسان رضوی، وزش باد همراه با گرد و خاک

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی، وزش باد همراه با گرد و خاک پدیده غالب جوی در نوار شرقی و جنوب شرق این استان است.

آیدا فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد: در ساعات عصر و شب‌هنگام شاهد افزایش ابر خواهیم بود و در مناطق کوهستانی نیمه شمالی استان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: از دوشنبه شب تا صبح چهارشنبه بر اثر سامانه بارشی بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان، بارش‌های پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد و گفت: تا روز پنجشنبه نیز شاهد روند افزایش اندک دمای هوا در خراسان رضوی خواهیم بود و فریمان با چهار درجه زیر صفر و تایباد با ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

فاروقی در خاتمه یادآور شد: همچنین در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در فریمان با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید و دمای هوای شهر مشهد نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بین یک و ۱۷ درجه سلسیوس در نوسان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه