English

آیدا فاروقی:

تداوم بارش برف و باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری جوی پایدار در استان خراسان رضوی همراه با افزایش دما حاکم است و از عصر روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعال می‌شود.

تداوم بارش برف و باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارش باران و برف که از چند روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است امروز، شنبه در نیمه شمالی، نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم دارد.

فاروقی در ادامه این خبر اظهار کرد: روز شنبه در نواحی سردسیر، کوهستانی و ارتفاعات خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی شده است و طی این مدت تشکیل مه سبب کاهش میدان دید می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: از دیشب تاکنون بارش پراکنده باران در شهرستانهای نیشابور، گلمکان، مشهد و بردسکن خراسان رضوی به میزان کمتر از یک دهم گزارش شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: از روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری جوی پایدار در استان خراسان رضوی همراه با افزایش دما حاکم است و از عصر روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعال می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از فردا افزایش می یابد و  بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب به  ۱۵ و ۱۶ درجه افزایش خواهد یافت.

فاروقی در خاتمه یاداور شد: فریمان با کمینه دمای هوای صفر درجه و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه