English

زهرا عنایتی:

پیش بینی بارش های پراکنده در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: به تدریج از روز سه شنبه و چهارشنبه این هفته با ورود سامانه ناپایدار، بارش باران در خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی بارش های پراکنده در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام: از فردا احتمال بارش‌های پراکنده در برخی مناطق خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

عنایتی در ادامه این خبر اضافه کرد: جو خراسان رضوی امروز شنبه به نسبت پایدار است اما از فردا افزایش باد و ابرناکی با احتمال بارش‌های پراکنده در برخی مناطق خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین به تدریج از روز سه شنبه و چهارشنبه این هفته با ورود سامانه ناپایدار، بارش باران در خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود که در مناطق سردسیر و کوهستانی استان بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی در ادامه متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲ درجه زیر صفر تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بود و  بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۴ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به یک درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: قوچان با کمینه دمای هوای هشت درجه زیر صفر و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۱۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

عنایتی در خاتمه اظهار کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در  فریمان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است و همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، کاهش دید به علت پدیده مه در سرخس ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه