English

آیدا فاروقی:

هوای خراسان رضوی در ۳روز آینده گرم خواهد شد

کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی امروز و فردا جو به نسبت پایدار در این استان حاکم است و کیفیت هوای شهر مشهد برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

هوای خراسان رضوی در ۳روز آینده گرم خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: افزایش دمای هوای خراسان رضوی در ۳روز آینده و این روند افزایشی میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

فاروقی در ادامه خبر افزایش دمای هوا در خراسان رضوی اضافه کرد: روند افزایشی میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان تا روز جمعه ادامه خواهد داشت اما از روز جمعه دمای هوا روند کاهش پیدا خواهد کرد بطوری که بیشینه دمای هوای روزانه مشهد ۴تا۵ درجه کاهش می‌ یابد.

کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: طی امروز و فردا جو به نسبت پایدار در این استان حاکم است و کیفیت هوای شهر مشهد برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی در ادامه متذکر شد: از عصر پنجشنبه بر شدت ناپایداری‌های جوی و ابرناکی افزوده می‌شود بطوری که بارندگی برای اوایل هفته آینده به خصوص روز شنبه در این استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: طی ۲۴ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین صفر تا ۱۴درجه سلسیوس در نوسان بود افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۵درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به صفر می‌رسد.

فاروقی در خاتمه خاطرنشان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۵ درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای هوای ۱۷درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ بردسکن با سرعت ۲۹کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه