English

زهرا عنایتی:

ادامه روند کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی امروز و ساعاتی از فردا بارندگی، نواحی شمالی و برخی از مناطق مرکزی خراسان رضوی را در بر می‌گیرد.

ادامه روند کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روند کاهشی دما از امروز تا صبح جمعه در استان خراسان رضوی به ویژه نیمه شمالی استان پیش‌بینی می‌شود به‌ طوری‌ که دمای شبانه در مناطق سردسیر و کوهستانی استان به صفر و کمتر از صفر هم می‌رسد.

عنایتی در ادامه این خبر تصریح کرد: طی امروز و ساعاتی از فردا بارندگی ، نواحی شمالی و برخی از مناطق مرکزی خراسان رضوی را در بر می‌گیرد که در ارتفاعات شمالی استان بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود و طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های مشهد و سبزوار کمتر از یک دهم میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: طی امروز و فردا وزش باد در خراسان رضوی هم پیش‌بینی می‌شود که در نواحی بادخیز احتمال وزش باد شدید و همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی در ادامه یادآور شد: دمای هوای مشهد روز گذشته بین هفت تا ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است و دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر به ۱۶ درجه سانتیگراد و امشب به پنج درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: فریمان با کمینه دمای هوای صفر درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

عنایتی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه