English

زهرا عنایتی:

دمای هوای خراسان رضوی افزایش پیدا خواهد کرد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: کمینه دمای هوای مشهد در این مدت بین ۱۹تا۲۱ درجه خواهد بود و پدیده غالب جوی استان خراسان رضوی در این هفته وزش باد است.

دمای هوای خراسان رضوی افزایش پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: هوای خراسان رضوی در روز‌های پایانی هفته افزایش خواهد یافت.

عنایتی در ادامه این خبر افزود: دمای هوا در روز‌های پنجشنبه و جمعه آینده با پنج درجه افزایش نسبت به امروز  به حدود ۳۸درجه برسد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: میانگین دمای شبانه استان خراسان رضوی نیز تا پایان این هفته بین یک تا ۲درجه در نوسان خواهد بود، بطوری که کمینه دمای هوای مشهد در این مدت بین ۱۹تا۲۱ درجه خواهد بود.

وی گفت: پدیده غالب جوی استان خراسان رضوی در این هفته وزش باد است که در مناطق بادخیز شدید و همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

عنایتی در خاتمه اضافه کرد: برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از شدت وزش باد در خراسان رضوی کاسته خواهد شد و قوچان با کمینه دمای ۱۱درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۸درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ساعت گذشته بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه