English

مرتضی اثمری:

خراسان رضوی ۸ درجه کاهش دما خواهد داشت

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از روز چهارشنبه در ساعات عصر گستره بارش‌ها افزایش می‌یابد به‌طوری‌که نواحی شمالی استان، برخی از مناطق شرقی و بخش‌هایی از مناطق مرکزی را در بر می‌گیرد.

خراسان رضوی ۸ درجه کاهش دما خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: با نفوذ سامانه بارشی در روز چهارشنبه و پنجشنبه افت دمای هشت درجه‌ای در سطح استان خواهیم داشت.

اثمری در ادامه این خبر افزود: امروز سوم آبان ماه در سطح استان شاهد ابرناکی و بارش‌های پراکنده‌ هستیم که تا بعدازظهر به پایان می‌رسد، اما از فردا شب با تقویت سامانه بارشی از نواحی شمال غربی همچنان شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی هچنین یادآور شد: از روز چهارشنبه در ساعات عصر گستره بارش‌ها افزایش می‌یابد به‌طوری‌که نواحی شمالی استان، برخی از مناطق شرقی و بخش‌هایی از مناطق مرکزی را در بر می‌گیرد و این سامانه بارشی پنجشنبه عصر از استان خارج می‌شود. با نفوذ این سامانه بارشی در روز چهارشنبه و پنجشنبه افت دمای هشت درجه را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: طی این مدت در ارتفاعات شمالی نیز احتمال بارش به صورت برف را خواهیم داشت. همچنین برای روز سه‌شنبه افزایش وزش باد در استان پیش‌بینی می‌شود و دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر به ۲۱ درجه سانتیگراد و امشب به ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای سه درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند.

وی در خاتمه گفت: دمای هوای مشهد نیز بین هشت تا ۲۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است و همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است و شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و نیشابور  کمتر از یک دهم میلیمتر بارش داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه