English

زهرا عنایتی:

کاهش دمای۱۰ درجه ای برای خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: وزش باد به ویژه در ساعات عصر از امروز تا روز‌های ابتدایی هفته آینده شدت می‌گیرد که در مناطق بادخیز استان همراه با کاهش دید، گرد و غبار و احتمال خسارت پیش‌بینی شده است.

کاهش دمای۱۰ درجه ای برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: روند کاهشی دما در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز آغاز شده و تا روز‌های ابتدایی هفته آینده به میزان حدود ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت.

عنایتی در ادامه این خبر اظهار کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه کاهش دارد و به تدریج کاهش یافته و تا روز یکشنبه به ۲۰ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین در ادامه افزود: کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت از ۱۶ به هشت درجه سلسیوس خواهد رسید که کاهش حدود هشت درجه‌ای خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: وزش باد به ویژه در ساعات عصر از امروز تا روز‌های ابتدایی هفته آینده شدت می‌گیرد که در مناطق بادخیز استان همراه با کاهش دید، گرد و غبار و احتمال خسارت پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: برای روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده افزایش ابرناکی و احتمال بارش‌های پراکنده باران در برخی از مناطق خراسان رضوی وجود دارد.

عنایتی در خاتمه متذکر شد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند همچنین بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار خراسان رضوی با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه