English

زهرا عنایتی:

دمای هوای خراسان رضوی ۱۱ درجه سانتیگراد کاهش پیدا خواهد کرد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: از فردا در نیمه شمالی و شرقی استان با افزایش وزش باد و ابرناکی هوا مواجه خواهیم بود و احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق نیز در این نواحی پیش بینی می شود.

 دمای هوای خراسان رضوی ۱۱ درجه سانتیگراد کاهش پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: این هفته روز دوشنبه سردترین روز است که هم حداقل و هم حداکثر سرما به طور محسوسی احساس می‌شود.

عنایتی در ادامه این خبر افزود: از فردا یکشنبه افزایش وزش باد در سطح استان خراسان رضوی خواهیم داشت که وزش باد در نواحی بادخیز شدیدتر خواهد شد و همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین از فردا در نیمه شمالی و شرقی استان با افزایش وزش باد و ابرناکی هوا مواجه خواهیم بود و احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق نیز در این نواحی پیش بینی می شود.

عنایتی اظهار کرد: دمای هوای مشهد روز گذشته بین ۱۷ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است و دمای هوای مشهد امروز ظهر حداکثر ۳۶ درجه سانتی‌گراد و امشب ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش بینی می شود.

وی همچنین بیان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و درگز با بیشینه دمای هوای ۴۰ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

عنایتی در خاتمه این خبر خاطر نشان کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه