English

زهرا مبشری:

وضعیت جوی خراسان رضوی با رگبار و باد شدید

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز و فردا وزش باد در خراسان رضوی شدید است و در نواحی بادخیز استان نیز وزش باد همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

وضعیت جوی خراسان رضوی با رگبار و باد شدید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ابرناکی در خراسان رضوی آغاز شده است و پیش بینی می‌شود بارش باران به‌صورت رگبار با احتمال رعد و برق در نواحی شمال غرب استان به تدریج شروع شود و در بعد از ظهر و ساعات شب ادامه یابد.

مبشری در ادامه این خبر متذکر شد: امروز و فردا وزش باد در خراسان رضوی شدید است و در نواحی بادخیز استان نیز وزش باد همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: از امروز دمای هوا در استان روند کاهشی پیدا می‌کند و فردا و پس‌فردا کاهش دما به طور محسوس قابل ملاحظه است.

وی در ادامه تاکید کرد: دمای هوا فردا و پس‌فردا به حدود ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد و همچنین سرمای هوا تا روز شنبه ماندگار خواهد بود.

مبشری نسب در خاتمه یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا در نواحی سردسیر و مناطق کوهستانی استان در صبح روز جمعه و صبح روز شنبه به حدود صفر و کمتر از صفر درجه سانتیگراد برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه