English

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه به صدا درآمد

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه و برخی مسئولان لشکری و کشوری بصورت نمادین زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه به صدا درآمد.

زنگ مقاومت در مدارس کرمانشاه به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، زنگ جهانی مقاومت  در مدرسه قائم کرمانشاه به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مقاومت در سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی،  با تاکید به زنده بودن روش و منش سردار سلیمانی در دل جوانان و نوجوانان، ابراز داشت: شهید سردار سلیمانی با داشتن ویژگی های بارز ی همچون اخلاص،  خوشرویی، و زبان نرم و دلسوزانه در رفتار و گفتار و همچنین تدبیر و درایت در حین شجاعت و اقتدار همواره الگوی بارز یک قهرمان ملی و مردمی محسوب می شده اند.

مجید یزدان پناه  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره خصایص سردار سلیمانی اظهار کرد: این شهید بزرگوار جایی که به آرامش نیاز بود آرام و زمانی که لازم به اقتدار بود با قدرت وارد میدان می‌شد ضمن اینکه داشتن این هنر و درایت و تدبیر نکته بسیار مهم و بارز شخصیت شهید بود که او را به یک الگوی کم نظیر تبدیل کرده است.

وی همچنین یکی از مهمترین خلصت‌های حاج قاسم سلیمانی را ولایت مداری و ولایت پذیری بی نظیر و با اخلاص او دانست و یادآور شد: این سردار نه تنها برای مردم ایران بلکه برای مردم منطقه مامنی برای امنیت و آرامش خاطر و برای دشمنان یک مبارز سخت، نترس،  مقاوم و شجاع بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: دشمنان به اشتباه فکر می‌کنند، حاج قاسم مرده است حال باید بدانند او زنده است، زیرا با شهادت خیلی محبوب و زنده تر و شناخته تر شد و به یکی از الگوهای مهم برای نسل جوان و نوجوان  ما تبدیل شده که در آینده صدها حاج قاسم در این شکور ظهور و بروز می‌کنند.

یزدان پناه گفت: مردم ایران اسلامی در طول این ۴۲ سال همواره در محاصره ابرقدرت ها با تحمیل جنگ،  ده ها فتنه داخلی و ناامنی برون مرزی را با گذشت و شجاعت پای انقلاب خود ایستاده‌اند و هزاران شهید تقدیم کردند اما از ارزش‌ها و آرمان‌های خود پا پس نکشیدند و با فداکاری و سختی زیاد انقلاب را به گام دوم رساندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه