English

طی مراسمی با حضور مسئولین استانی،

زنگ آغاز سال تحصیلی در کرمانشاه به صدا درآمد

طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی، زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در کرمانشاه به صدا درآمد.

زنگ آغاز سال تحصیلی در کرمانشاه به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیین نمادین بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید در هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولین استانی و همچنین تعداد محدود دانش آموزان و با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، ابراز داشت: متاسفانه طی گذشت حدود دوسال از شیوع بیماری کرونا به اجبار مدارس و تحصیل دانش آموزان به شدت تحت تأثیر قرار گرفته و روند تدریس اجباری مجازی قطعا در مسیر رشد آموزشی دانش آموزان تاثیر منفی داشته است.

 مجید یزدان پناه بزرگترین آسیب آموزشی را مربوط به مقطع ابتدایی به ویژه برای کلاس های اول عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت یادگیری پایه ای امسال سه پازل آموزش حضوری، غیرحضوری و یا تلفیقی برای بازگشایی مدارس البته با نظر ارجح  ستاد ملی کرونا در مدارس کشور و استان طراحی شده که بر اساس آن بازگشایی به شیوه تلفیقی تصمیم گیری در مورد نحوه حضور دانش آموزان با شورای مدرسه متشکل از مدیر، معاون و اولیای منتخب دانش آموزان خواهد بود.

وی تأکید کرد: امسال مدارس مناطق روستایی و عشایری که جمعیت کمی دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری و مدارس نقاط شهری نیز با تصمیم شورای مدرسه و با رضایت خانواده ها با حضور محدود دانش آموزان به شکل حضوری برگزار می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه عجله ای برای بازگشایی حضوری مدارس نداریم و کم کم این کار را انجام می گردد، خاطرنشان ساخت: در صورت اتمام واکسیناسیون دانش آموزان با خیال آسوده به سمت حضوری کردن کلاس های درس می رویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه