English

امتحانات شهریور پایه های نهم و دوازدهم بصورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل ها برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامت دانش آموزان از هر نوع تجمع آنها در حوزه های امتحانی جلوگیری خواهد شد، گفت: حوزه های امتحانی نیز به سه برابر افزایش یافته است.

امتحانات شهریور پایه های نهم و دوازدهم بصورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل ها برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از افزایش سه برابری تعداد حوزه‌های امتحانات نهایی شهریور ماه دانش‌آموزان کرمانشاه برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

مجید یزدان‌پناه با بیان اینکه مدارس استان برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان کلاس دوازدهمی‌ به شکل حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آمادگی کامل دارند، گفت: برای مقابله با شیوع کرونا تعداد حوزه های امتحانات نهایی شهریور ماه در مقایسه با سنوات گذشته سه برابر شده است.

یزدان پناه با اشاره به اختصاص 63 حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان استان کرمانشاه در شهریور، گفت: این تعداد حوزه امتحانی سه برابر شرایط قبل از کرونا است و اگر قبل از کرونا در هر حوزه امتحانی بین 170 تا 300 دانش آموز حضور داشتند، در امتحانات پیش رو در هر حوزه امتحانی بین 50 تا 90 نفر حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین قرار گرفتن مواد ضدعفونی‌کننده برای استفاده دانش آموزان در ورودی‌ها و خروجی ها الزامی است و تمهیداتی اندیشیده شده تا تمام دانش‌آموزان قبل از ورود دست‌های خود را ضد عفونی کنند.

یزدان‌پناه ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا حوزه‌های امتحانی به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند و هیچ نگرانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان کلاس دوازدهمی به شکل حضوری در استان نداریم.

وی با توصیه به دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات با تجهیزات بهداشتی مناسب شامل ماسک و دستکش، از آنها خواست حتما مداد، پاک‌کن، تراش، خودکار و دیگر لوازم مورد نیاز را با خود همراه داشته باشند تا نیازی به استفاده از لوازم دیگران نباشد.

وی در ادامه با اشاره به اتخاذ تدابیر خاص برای امتحان گرفتن از دانش آموزان کرونایی، گفت: اگر دانش آموز کلاس دوازدهمی مشکوک به کرونا بوده و یا تایید کتبی بیماری داشته باشد، در یک فضای جداگانه از او امتحان گرفته خواهد شد.

 یزدان‌پناه با بیان اینکه امتحانات نهایی شهریور کلاس دوازدهمی ها از امروز(هشتم شهریور) تا 31 همین ماه به صورت هماهنگ با سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: کارت ورود به جلسه این دانش‌آموزان از طریق سامانه "پادا" در دسترس دانش آموزان قرار گرفته تا نیازی به مراجعه حضوری به مدارس برای دریافت کارت ورود به جلسه نباشد.

یزدان‌پناه در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات پایان سال دانش‌آموزان کلاس نهمی در مدارس استان به صورت مدرسه‌ای و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: دیگر با تاکید بر اینکه برای حفظ سلامت دانش آموزان از هر نوع تجمع آنها در حوزه های امتحانی جلوگیری خواهد شد، افزود: چینش صندلی‌ها هم بگونه‌ای است که فاصله دو متری بین افراد در حوزه های امتحانی رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه