English

مسئول ورزش نیروگاه شهید سلیمی نکا خبر داد:

قهرمانی تیم نیروگاه نکا در مسابقات مینی فوتبال چمنی صنعت تولید برق حرارتی کشور

تیم مینی فوتبال چمنی نیروگاه شهیدسلیمی نکا در نخستین دوره مسابقات سراسری مینی فوتبال چمنی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی، جام شهدای صنعت برق حرارتی کشور به عنوان قهرمانی دست یافت.

قهرمانی تیم نیروگاه نکا در مسابقات مینی فوتبال چمنی صنعت تولید برق حرارتی کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن ذبیحی با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم مینی فوتبال چمنی شرکت مدیریت تولید برق نکا در اولین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی شرکت های تولید و مدیریت نیروی برق حرارتی کشور که به میزبانی نیروگاه شهید سلیمی نکا و در زمین فوتبال نیروگاه برگزار شد بدون دریافت گلی به مقام قهرمانی دست یافت.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور 120 بازیکن در قالب 10 تیم، در دو گروه و طی شش روز برگزار شد که پس از 24 بازی، شرکت مدیریت تولید برق نکا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و شرکت های مدیریت تولید برق سیستان و بلوچستان و تولید برق فارس به ترتیب عنوان نائب قهرمان و سوم مسابقات را از آن خود کردند.

مسئول ورزش نیروگاه شهید سلیمی نکا بیان داشت: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم تولید برق بندر عباس اختصاص یافت و آقایان مهرداد جمالی از تیم شرکت تولید برق فارس و یوسف صالحی از تیم شرکت مدیریت سیستان و بلوچستان به طور مشترک با زدن 4 گل، به عنوان آقای گل این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت تولید برق نکا گنجاندن ورزش در برنامه روزانه را مهم دانست و افزود: ورزش به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار در سلامتی و ایجاد نشاط در انسان است و ورزشهای گروهی در شرکت ها باعث همدلی و همراهی همکاران در مواجهه با استرس و شرایط سخت کار میگردد و اینگونه مسابقات علاوه بر ایجاد همدلی در صنعت برق موجب تداوم در عزم، اراده وایستادگی همکاران می شود.  

به گزارش موج، در این دوره از مسابقات، تیم شرکت مدیریت تولید برق نکا را مجتبی محمدی، محسن نوری تاردهی، محمد رضا سلیمانی سوچلمائی، سعید آزاده سورکی، سید مجتبی بزرگزاده رستمی، حسین بیگناه، علی اکبری شلدره، مجید مرزبان اسرمی، ایمان نجفی وشوائی، محمد غلام زاده و احمد دیندار کلائی به عنوان بازیکن وتقی مجیدی به عنوان سرمربی و عبدالناصر جعفری به عنوان سرپرست همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه