English

در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید:

کشفیات و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی توسط پلیس مقتدر مازندران

کشفیات جدید همراه با دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی توسط پلیس مقتدر مازندران را در سراسر استان را در بسته خبری زیر بخوانید.

کشفیات و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی توسط پلیس مقتدر مازندران

بازدید صنفی و پلمب 11 واحدهای متخلف در بهشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ حسن عنایتی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی، طرح نظارت بر فعالیت مشاغل و واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: در این طرح از تعداد 337 واحد صنفی بازدید که 11 واحد صنفی متخلف و غیرضروری به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی پلمب، 83 واحد صنفی تذکر و به 89 واحد نیز اخطار پلمب داده شد.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری سارقان کابل های مخابرات در رامسر

سرهنگ سید جلیل نبوی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل مخابرات در شهرستان رامسر موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 11 فقره سرقت کابل مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

نبوی در پایان از عزم جدی پلیس با سارقان خبر داد و از مردم خواست: هرگونه تردد افراد مشکوک در محدوده محل سکونت خود را به شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری سارق کابل های برق و مخابرات در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده بیان داشت: در پی وقوع سرقت کابل و سیم های برق در شهرستان ساری، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 امیر مازندرانی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یک سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: متهم در بازجویی های بعمل آمده به 7 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد.

وی از کشف 200 متر سیم برق و کابل های مخابراتی از مخفیگاه سارقان دستگیر شده خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 31 فقره سرقت در  تنکابن

سرهنگ  غلامحسین شعبانی عنوان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 4 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی به31 فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس110 اطلاع دهند.

 

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در گلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری11 شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را در منزلش که در حال راه اندازی تجهیزات فنی بود را شناسایی کردند.

فرماندهی انتظامی گلوگاه افزود: با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از منزل متهم، 5 دستگاه تجهیزات مربوط به بیت کوئین به همراه متعلقات نصب و راه اندازی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه ها توسط کارشناسان 750 میلیون ریال تعیین شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

دستگیری شرور متواری در میاندورود

سرهنگ مجید باقری جامخانه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع نزاع، درگیری و ایجاد ناامنی و همچنین ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای متهم که به واسطه درگیری، جلب و چاقوکشی و همچنین ارعاب شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی میاندورود تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد را نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه