English

با اجرای طرح پلیس محله محور انجام شد؛

دستگیری ۸۱ نفر از مخلان نظم و امنیت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 81 نفر از مخلان نظم و امنیت با اجرای طرح پلیس محله محور در اصفهان خبر داد.

دستگیری 81 نفر از مخلان نظم و امنیت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سرهنگ محمدرضا خدادوست گفت: با اجرای طرح های ضربتی ارتقاء امنیت محله ها 81 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در اصفهان شناسایی دستگیر شدند.

وی با اشاره به پاکسازی 3 محله و نقطه آلوده درسطح شهرستان افزود: ماموران در اجرای این طرح طی عملیات های برنامه ریزی شده 23 خرده فروش وتوزیع کننده موادمخدر را دستگیر و 12 معتاد متجاهر را از سطح شهر جمع آوری و مقدار 18 کیلو و 86 گرم انواع مواد مخدر به همراه 89 عدد آلات وادوات استعمال مواد مخدر را کشف کردند.

سرهنگ خدادوست ادامه داد: در این طرح یک روزه 34 سارق و 12نفر که دیگر جرایم را مرتکب شده بودند دستگیر و در این راستا 12 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی از توقیف 29 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این طرح خبر داد و افزود: برخورد با هنجارشکنان در دستور کار پلیس است و این دسته از افراد بدانند پلیس اصفهان اجازه نخواهد داد اینگونه افراد آزادانه به فعالیت های مجرمانه خود ادامه دهند و این طرح تا رسیدن به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داشت چراکه اعتقاد داریم کلانشهر اصفهان محل امنی برای جولان این افراد نخواهد بود و در کمترین زمان ممکن قاطعانه و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه افزایش ضریب امنیت محله های اصفهان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: همکاری خوب شهروندان ما را دراجرای این گونه طرح ها موفق خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه