English

حمیدرضا حاجی‌بابایی

نگاه «سفید و سیاه» به عملکرد افراد به هیچ عنوان مطلوب نیست /باید همواره قدردان زحمات و خدمات افراد باشیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت مثبت‌نگری و قدردانی از تلاش ها، گفت: نگاه «سفید و سیاه» به عملکرد افراد به هیچ عنوان مطلوب نیست چراکه هیچ انسانی کامل نیست و برهمین اساس باید همواره قدردان زحمات و خدمات افراد باشیم.

نگاه «سفید و سیاه» به عملکرد افراد به هیچ عنوان مطلوب نیست /باید همواره قدردان زحمات و خدمات افراد باشیم

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حاجی بابایی ، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  روز شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، با تاکید بر اهمیت مثبت‌نگری و قدردانی از تلاش ها، گفت: نگاه «سفید و سیاه» به عملکرد افراد به هیچ عنوان مطلوب نیست چراکه هیچ انسانی کامل نیست و برهمین اساس باید همواره قدردان زحمات و خدمات افراد باشیم.

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» با تقدیر از تلاش های رییس سابق دانشگاه علو م پزشکی همدان، افزود: در روزهای آغاز همه گیری ویروس کرونا، دستگاهی به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان در مرکز جامع سرطان برای رفع مشکل بیماران صعب العلاج تهیه، نصب و راه اندازی شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت، بهره برداری از بیمارستان اکباتان تا پایان امسال، ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی و ۲ بیمارستان درمان ناباروری، کلینیک های بزرگ و چندین طرح بهداشتی و درمانی را از جمله فعالیت های در دست اقدام حوزه درمانی استان همدان برشمرد که این استان را به قطب پزشکی کشور تبدیل خواهد کرد.

حاجی بابایی با اشاره به مشکلات نیروهای شرکتی در بخش های مختلف از جمله وزارت بهداشت، گفت: وجود نیرویی تحت قرارداد شرکتی و واریز شدن نیمی از حقوق یک کارمند شرکتی به جیب آنها معنا ندارد و باید شرکت را از این چرخه به طور کامل حذف کرده و پول را مستقیم به حساب کارمند واریز کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه