English

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی:

جذب بودجه ملی نیازمند طرح در کمیسیون ماده ۲۳ است/ جذب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل فاضلاب فامنین

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله فاضلاب فامنین و جذب 100 میلیارد تومان برای این پروژه، گفت: اعتبارات استانی، پاسخگوی نیاز پروژه‌های گسترده نیست و برای انجام این پروژه‌ها باید از بودجه ملی استفاده شود که استفاده از بودجه ملی نیز نیازمند تایید این طرح در کمیسیون ماده ۲۳ است.

جذب بودجه ملی نیازمند طرح در کمیسیون ماده 23 است/ جذب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل فاضلاب فامنین

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ، مسئله فاضلاب فامنین و جذب 100 میلیارد تومان برای این پروژه، گفت: اعتبارات استانی، پاسخگوی نیاز پروژه‌های گسترده نیست و  برای انجام این پروژه‌ها باید از بودجه ملی استفاده شود که استفاده از بودجه ملی نیز نیازمند تایید این طرح در کمیسیون ماده ۲۳ است.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از جذب بودجه ملی برای حل مشکل فاضلاب فامنین خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه، جذب شده‌است.

فلاحی با بیان اینکه با پیگیری از سازمان برنامه و بودجه، این موضوع در کمیسیون ماده ۲۳ تایید شد، تصریح کرد: اعتبارات استانی، پاسخگوی نیاز پروژه‌های گسترده نیست و  برای انجام این پروژه‌ها باید از بودجه ملی استفاده شود که استفاده از بودجه ملی نیز نیازمند تایید این طرح در کمیسیون ماده ۲۳ است.

وی با بیان اینکه سال‌ها مسئله فاضلاب فامنین روی زمین مانده، ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰ میلیارد اعتبار به این پروژه اختصاص داده خواهد شد و امسال نیز هفت میلیارد تومان اعتبار داشته‌است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به محرومیت شهرستان فامنین، توضیح داد: در حال حاضر، مشکل اصلی این شهرستان در بحث فاضلاب است اما آب آشامیدنی آن‌ها نیز مشکل دارد.

فلاحی ادامه داد: با اتمام انتقال آب از تالوار به همدان، مشکل آب فامنین هم حل خواهد شد اما چند روستا در پیشخور دچار مشکل هستند که در تلاش هستیم مشکل آب آنجا نیز حل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه