English

استاندارجدید مازندران:

با جوانان و ظرفیت های والای مازندران، استان را باید ساخت / حصار مدیریتی در مازندران شکسته می شود

استاندار جدید مازندران در مراسم معارفه پس از دریافت حکم خود از وزیر کشور، با بیان این که مردم باید برخورداری ها را لمس کنند، گفت: جوانانی که دفاع مقدس را پیش بردند، با همان روحیه قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند.

با جوانان و ظرفیت های والای مازندران، استان را باید ساخت / حصار مدیریتی در مازندران شکسته می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران اظهار داشت: مازندران میعادگاه و یادآور چهره های درخشان شهیدانی است که برای صیانت از شرف و کیان دین و وطن جان خود را در کف اخلاص نهادند.

وی با بیان این که مازندران در دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه و در تهاجم به دشمن قرار داشت نه دفاع صرف، ادامه داد: در دفاع از حرم نیز شهدای ما در خط تهاجم به دشمن قرار داشتند و رو در روی دشمن به شهادت رسیدند.

استاندار مازندران تأکید کرد: اگر ما در دفاع از کشور در نقطه تهاجم بودیم در جنگ اقتصادی نیز می توانیم.

وی خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری در سفر به مازندران بیان فرمودند «استانی که دریا و جنگل دارد نباید بیکار داشته باشد».

حسینی پور با اشاره به این که مردم از ما می پرسند استانی که سرشار از منابع غنی است و صادر کننده 30 محصول چرا باید عقب ماندگی داشته باشد، تصریح کرد: آیا تحریم از بیرون است یا داخل. ما باید تحریم مدیریتی استان را بشکنیم و از ظرفیت جوانان با ظرفیت واقعی آن استفاده کنیم.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه ما نباید گزارش بدهیم که نتوانستیم به هدف برسیم و باید با تلاش شبانه روزی به سمت حل مشکلات برویم، گفت: باید با فرهنگ جهادی دوران دفاع مقدس مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان این که علیرغم تحریم ها، اگر بر ظرفیت های مازندران تکیه کنیم، جوانان تحریم ها را می شکنند، افزود: آنچه موجب اقتدار کشور شد روحیه جهادی جوانان بود و از برکت وجود جوانان است که دشمن نمی تواند چپ به ما نگاه کند و از امروز بنده استاندار جوانانی هستم که هیچ گروه و پارتی ای آن ها را حمایت نمی کند.

حسینی پور با بیان این که نباید جوانان صاحب ایده ما با موانع خدمت در استان روبرو شوند، ابراز داشت: متأسفانه حصار مدیریتی نگذاشت جوانان ما ایفای نقش کنند و اگر جوانان مازندرانی و خط شکنان جبهه ها وارد فضای تولید و اقتصاد مازندران شوند، استان ما به زودی شکوفا می شود.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم مازندران آیا برخورداری از ظرفیت ها را حس می کنند، اظهار داشت: آنچه که عامل اصلی عقب ماندگی مازندران است این است که نتوانستیم وحدت لازم را بین نخبگان ایجاد کنیم.

استاندار مازندران عنوان داشت: بنده بدهکار هیچ جریان و گروه سیاسی نیستم بلکه من بدهکار مردم مازندران هستم و استانِ علما و نخبگان و متفکران باید توسعه یابد.

وی افزود: مدیرانی که تشخیص می دهند پس از سال ها چیز جدیدی ندارند جای خود را به جوانان بدهند.

حسینی پور تأکید کرد: هیچ مدیری تا زمانی که در مصدر امور است نباید کار مردم را رها کند.

وی در پایان یادآور شد: شهرداری ها بدانند که وضعیت شهرها در شأن گردشگران و مردم مازندران و توسعه توریسم نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه