English

شهردار اردبیل:

مسئولان شهرداری‌ها به پروژه‌های عمرانی اهمیت دهند

شهردار اردبیل گفت: مسئولان شهرداری‌ها باید به پروژه‌های عمرانی اهمیت بسیاری بدهند.

 مسئولان شهرداری‌ها به پروژه‌های عمرانی اهمیت دهند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اردبیل با بیان اینکه مسئولان شهرداری‌ها باید به پروژه‌های عمرانی اهمیت بسیاری بدهند، اظهار داشت: تمامی برنامه‌های مناطق شهرداری کاملا مشخص شده است و مسئولان شهرداری‌ها باید به پروژه‌های عمرانی اهمیت بسیاری بدهند.

وی پویایی شهرداری اردبیل را مستلزم جوانگرایی دانست و افزود: برای پویایی و فعال بودن سازمان شهرداری اردبیل باید با رویکرد جوانگرایی و با استفاده از ظرفیت جوانان پیش برویم.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه هرگونه تغییر مدیریت نباید سبب کاهش میزان ارائه خدمات به شهروندان شود، تصریح کرد: نباید با تغییر مدیریتی شاهد کاهش میزان ارائه خدمات هم از لحاظ کمی و هم از نظر کیفی به شهروندان شود.

شهردار اردبیل بیان کرد: با انسان‌های توسعه یافته می‌توانیم به شهر و جامعه‌ای توسعه یافته دست یابیم و همواره فاصله‌گیری از کارهای روزمره و تکراری می‌تواند ما را به شهر توسعه یافته برساند.

وی اقدامات انجام شده در مجموعه شهرداری اردبیل را نتیجه تلاش مسئولان شهرداری اردبیل دانست و اظهار کرد: مجموعه شهرداری اردبیل در طی چند سال گذشته اقدامات خوبی در راستای بهبود روش‌ها و شیوه‌های برنامه‌ها و پروژه‌هایی که در شهر اجرا می شود انجام داده ‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه