English

بسته خبری پلیس مازندران در خبرگزاری موج:

از کشفیات و دستگیری شرور سابقه دار تا نجات جان راننده خودرو با اقدام به موقع پلیس سوادکوه

اهم فعالیت های پلیس پر تلاش و مردمی مازندران در راستای حفظ نظم و امنیت در سطح استان را در بسته خبری زیر بخوانید.

از کشفیات و دستگیری شرور سابقه دار تا نجات جان راننده خودرو با اقدام به موقع پلیس سوادکوه

دستگیری عامل شرارت و تخریب اموال دولتی در جویبار 

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات شهرستان جویبار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با رصد اطلاعاتی در فضای مجازی و اقدامات اطلاعاتی در اقدامی عملیاتی، متهم را که دارای سوابق متعد از جمله اخلال در نظم دادگاه و توهین به قضات، ایجاد مزاحمت برای بانوان، قدرت نمایی با چاقو، حمل مواد مخدر و اخلال در نظم عمومی موجبات ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پلیس اطلاعات با توجه به عرض اندام این شرور سابقه دار در فضای مجازی و حقیقی، تکرار جرم و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان و خدشه وارد نمودن به امنیت مردم پس از هماهنگی های قضادی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، متهم را دستگیر و یگان انتقال دادند.

وی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه 3 میلیارد ریالی روانه زندان گردید، به هنجار شکنان هشدار داد: پلیس در مقابله با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

نجات جان راننده خودرو با اقدام به موقع پلیس سوادکوه

سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته خودرو سواری پژو پارس که در محور سوادکوه منطقه دوآب به سمت استان تهران در حال تردد بود با توجه به شرایط بد آب و هوایی، ناگهان از جاده منحرف و  واژگون شد که در این حادثه راننده در داخل خودرو محبوس شد.

وی تصریح کرد: در پی وقوع این حادثه، استوار حسین عابدی از کارکنان انتظامی شهرستان سوادکوه که در حال تردد با خودرو در این محور بوده با مشاهده این صحنه سریعاً وارد عمل شد و با ایثارگری و فداکاری اقدام به رها سازی و نجات جان راننده سالخورده این خودرو کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی استان همواره حافظ جان و مال مردم هستند، گفت: اقدام مأمور وظیفه‌ شناس پلیس سوادکوه موجب رضایتمندی راننده حادثه دیده شد و این فرد با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه از اقدام شایسته این مأمور وظیفه شناس قدردانی کرد.

 

دستگیری شرور سابقه دار و تحت تعقیب در نوشهر 

سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و ایجاد ناامنی، رعب و وحشت و مزاحمت برای شهروندان از سوی اراذل و اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، محل اختفای متهم که به واسطه درگیری، جلب و ارعاب شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه به مخلان نظم و امنیت عمومی  که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار کنند هشدار داد: پلیس هرگز اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند و قطعاً کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

 

کشف 6 هزار ثوب البسه نامتعارف در طرح ضربتی پلیس اماکن مازندران 

سرهنگ محمد باقرزاده با اعلام این خبر گفت: طرح ضربتی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در حوزه برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان البسه و پوشاک نامتعارف در سطح استان با هماهنگی مرجع قضائی طی 48 ساعت با بسیج کلیه امکانات به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: این طرح در اجرای تکالیف ذاتی، قوانین و مقررات با آن دسته از متصدیان واحد های صنفی که مبادرت به عرضه و فروش هرگونه البسه غیر متعارف می کنند به مرحله اجرا در آمد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مازندران افزود: در این طرح از 862 واحد صنفی تولیدی و عرضه کننده پوشاک در سطح استان بازدید به عمل آمد که در نتیجه بیش از 6 هزار ثوب انواع البسه و پوشاک نامتعارف  کشف شد.

وی تصریح کرد: در این طرح 93 واحد صنفی متخلف پلمب شد و برای 211 واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

سرهنگ باقرزاده تأکید کرد: در این طرح 7 متهم به تهیه و توزیع البسه نامتعارف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با استناد به بند 14 از ماده 4 قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هیأت وزیران، ماده 17 و بند ه ماده 28 قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی و اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحد های صنفی تأکید کرد.

 

توزیع مواد مخدر با کامیون در قائم شهر 

سرهنگ مهدی خادمی با اعلام این خبر بیان داشت: مأموران پلیس اطلاعات انتظامی شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط راننده خودروی باری استان های مرزی که در باسکول شهرستان جهت خالی و بارگیری متوقف می شدند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی طی یک اقدام ضربتی یک متهم را در محل باسکول شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قائم شهر تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی متهم، 3 کیلو و 210 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تعداد 4 تیغه قمه کشف کردند.

وی با بیان اینکه با اعترافات متهم، یک نفر از همدستان وی نیز دستگیر شد خاطرنشان ساخت: در بازرسی از محل اختفاء وی، مقدار تقریبی یک کیلوگرم  مواد مخدر از نوع حشیش نیز کشف شد.

سرهنگ خادمی در پایان گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به همراه مواد مکشوفه جهت اقدامات قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

 

دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 5 کیلو مواد مخدر در جویبار 

سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  محله محور در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران موفق به دستگیری 4 سارق حرفه ای و کشفیاتی از قبیل 2دستگاه موتور برق تک فاز،50 متر کابل برق، و دستگیر 16 نفر مجلوب و دستگیری 3 نفر فروشنده مواد مخدر و کشف 5 کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی جویبار در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، بیان داشت: ارتقاء احساس امنیت و فراهم آوردن محیطی امن برای شهروندان یکی از مهم ترین اولویت های مأموریتی پلیس است و پلیس در برقراری امنیت پایدار در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه