English

سرهنگ عباس قاسمی؛

دنبال افراد سرشبکه قاچاق سوخت هستیم

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: به دنبال افراد سرشبکه قاچاق سوخت هستیم نه دنبال خرده فروش که در این راه هستند.

دنبال افراد سرشبکه قاچاق سوخت هستیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: اصحاب رسانه با قلم و دوربین خود می توانید در راستای تامین امنیت و ارائه مشکلات‌ مردم به همکاران ما و نهاد های متولی، رسیدگی به امورات مردم هستند کمک شایانی انجام دهند.
وی با بیان اینکه در هفته ناجا برنامه های مختلفی پیش‌بینی شده است افزود: شعار امسال هفته ناجا پلیس هوشمند، امنیت پایدار نام‌گذاری شده است، تلاش خواهیم کرد گوشه‌ای از اقدامات پلیس به مردم آگاه سازی کنیم.
سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه نقش پلیس در جامعه بر هیچ‌کس پوشیده نیست اظهار داشت: به دنبال آن هستیم رضایت‌مندی مردم را به درصد بالایی در جامعه برسانیم و خبرنگاران به‌خوبی سختی کار پلیس را درک می کنند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نهادی است که بیشتر با مردم در ارتباط است عنوان کرد: با ایجاد کردن سامانه های مختلف به دنبال آن هستیم ارائه خدمات مطلوبی را به مردم داشته باشیم و همراهی خبرنگاران در این راه میتواند کمک بسیاری به ما کند.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه همیشه برخورد های سلبی پاسخگو نیست بلکه گاهی باید برخورد های ایجابی صورت گیرد گفت: ما باید به دنبال حل مشکلات مردم برویم و مردم میناب و اقشار مختلف، مردمی خوب و فهیمی هستند.
وی با بیان اینکه به دنبال تامین امنیت مردم در جامعه هستیم افزود: برخی از افراد در رسانه های بیگانه یک اتفاقی که در راستای ماموریت سازمانی اتفاق می‌افتد روی آن موج سورای میکنند، خلاف بر اینکه گزارش های کذب و خلاف واقع را گزارش میدهند؛ باعث تشویش اذهان عمومی و آسیب رساندن به روحیه مردم خواهند شد، اصحاب رسانه میتوانند ما را در این را یاری کنند.
سرهنگ قاسمی با بیان اینکه همه مسئولان باید دست به دست هم دهیم تا زیرساخت های اقتصادی این شهر را رشد دهیم اظهار داشت: باید به دنبال توسعه اشتغال در این شهرستان باشیم باتوجه به اینکه زیرساخت های خوبی در این شهرستان وجود دارد و ما نباید از کارهای خوبی که در شهرستان اتفاق می‌افتد نباید غافل شویم.
وی با اشاره به اینکه هفته ناجا زمینه ساز بسیاری از موضوعات است عنوان کرد: به‌مناسبت هفته ناجا ۴۵ برنامه مختلف در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به دستگیری یک باند زورگیری در این شهرستان گفت: با زحماتی که همکاران ما کشیدند این باند زورگیری از شهرستان های مجاور وارد شهرستان شده و اقدام به زورگیری از خانم‌های که سن افراد بالا تر بود می کردند که یک باند بسیار حرفه‌ای بودند که دغدغه های را برای ما ایجاد کرده بود، با اقداماتی که از طرف پلیس آگاهی شهرستان انجام شد نفرات شناسایی و دستگیر شدند.
وی با اشاره به دستگیری افرادی که در سال های گذشته اقدام به کارهای مجرمانه می کردند بیان داشت: با بررسی فنی و اقدامات لازم نفرات شناسایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به قانون سپرده شدند.
سرهنگ قاسمی اظهار داشت: طی ۶ ماه گذشته در موضوع سرقت ها شاهد ۱۱ درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم و ۱۰۳ درصد از این سرقت ها کشف شده است.
وی با بیان اینکه ما به عنوان نیروی پشتیبان در کنار مسئولان هستیم عنوان کرد: در خصوص جرایم سایبری شاهد کاهش ۶ درصدی داشته‌ایم و ۱۰۴ درصد این جرایم کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه در خصوص انجام شرارت ها شاهد کاهش ۳۳ درصدی بوده‌ایم افزود: در بحث کشفیات مواد مخدر شاهد افزایش ۴۰درصدی بوده‌‌ایم.
وی با بیان اینکه به زودی به افراد سرشبکه قاچاق سوخت ضربه محکمی وارد خواهد شد گفت: در خصوص دستگیری سارقان شاهد ۱۹ درصد افزایش بوده‌ایم و دستگیری معتادان خرده‌فروش ۱۲۴ درصد افزایش داشته‌ایم.
سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه به دنبال برخورد با افراد خورده فروشان مواد مخدر هستیم اظهارداشت: منازلی که به‌صورت خورده فروشی محل عرضه مواد مخدر است را با هماهنگی دستگاه قضایی مورد پلمب کنیم.
وی با اشاره افزایش ۱۰۳ درصدی در دستگیری اتباع بیگانه گفت: در بحث ساماندهی سوخت نیروی انتظامی به تنهایی متولی آن نیست بلکه باید دستگاه های مربوط پای کار حاضر شوند و ما به دنبال افراد سرشبکه قاچاق سوخت هستیم نه دنبال خرده فروش در این راه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه