English

عبدالباعث قتالی:

مناطق آزاد هرمزگان برای مدیرانش ایجاد اشتغال کرده است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: تعاریف از مناطق آزاد هرمزگان به درستی صورت نگرفته است، این مناطق به جای اشتغالزایی برای مردم، برای مدیرانش ایجاد اشتغال کرده است.

مناطق آزاد هرمزگان برای مدیرانش ایجاد اشتغال کرده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالباعث قتالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، با اشاره به اینکه تفسیری که از مناطق آزاد هرمزگان انجام شده، نادرست است، اذعان داشت: تعاریف از مناطق آزاد هرمزگان به درستی صورت نگرفته است، این مناطق به جای اشتغال زایی برای مردم، برای مدیرانش ایجاد اشتغال کرده است.

عبدالباعث قتالی در مراسم دیدار با رئیس قوه قضاییه که در جمع خانواده شهدا، روحانیون و برگزیدگان استان هرمزگان صورت گرفت، اظهار کرد: برای عبور از مشکلات اقتصادی وحدت و برادری را پیشه کارمان قرار دهیم تا بتوانیم در جهت رفع محرومیت زدایی در هرمزگان گام های موثرتری برداریم.


امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اینکه از  مشکل قاچاق در استان هرمزگان تفسیر به جایی نمی شود، ادامه داد: متاسفانه اندک امرار معاشی که مرزنشینان استان هرمزگان از دریا و صیادی دارند به قاچاق روایت می‌شود اما باید بگویم قاچاق، آن کالاهای ممنوعه‌ای است که در حجم بسیار زیاد با کانتینرهای بسیار وارد مرکز می‌شوند و قاچاقچی آن دانه‌درشت‌هایی هستند که برخورد قاطعی با آن‌ها نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اینکه باید برای جامعه صیادی و حل مشکلاتشان چاره ای بیندیشیم، خاطرنشان کرد: با اشتغالزایی برای مردم مرزنشین هرمزگان مسیر را برای امرار معاش آنان هموارتر کنیم تا کمتر شاهد اینگونه بی نظمی ها در جامعه باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: از رئیس قوه قضاییه خواستاریم که برای اهل سنت ساز و کارهای قضایی اعم از انتصاب قضات از میان اهل سنت و دیگر پست‌های قضایی که کارهای قضایی اهل سنت را پیش می‌برد در نظر بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه