English

آیت الله ابراهیم رئیسی مطرح کرد؛

مبارزه با قاچاق کالا محور اصلی سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

رئیس قوه قضاییه گفت: قاچاق کالا در هرمزگان موضوعی است که بیشتر مورد توجه دستگاه قضا قرار خواهد گرفت.

مبارزه با قاچاق کالا محور اصلی سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه ، صبح امروز در جمع مسئولان با اشاره به اینکه استان هرمزگان صنایع بزرگی را در دل خود پرورش داده و قطب گردشگری در کشور است، افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی مردم گام هایی موثر در این سفر خواهیم برداشت تا در راستای پیشرفت و اقتصاد اهداف کشور محقق شود.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان یکی از استان های کشور با ظرفیت های صادرات است، گفت: یکی از محور های صادرات و واردات کشور استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز اقتصاد کشور را خدشه دار کرده است، اذعان داشت: در بحث قاچاق کالا هم که رونق تولید را تهدید می کند، رسیدگی هایی خواهد شد و این محور و موضوع قاچاق کالا موضوعی هست که بیشتر مورد توجه دستگاه قضا قرار خواهد گرفت.

تیم‌های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در استان حضور یافته اند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستان ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان هرمزگان، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه می دهند تا جهت مرتفع شدن آن ها با تلاش بی وقفه پیگیری کنیم.

وی با اشاره به موضوع قاچاق کالا و ارز که موضوعی رنج آور در کشور است، ادامه داد: همفکری هایی در این راستا صورت گرفته است تا در جهت پیشگیری با این معضل مقابله شود و اقتصاد کشور را به سویی هدایت کنیم که کشور و مردم ایران شایستگی آن را دارند.

شایان ذکر است؛ دیدار با خانواده های معزز شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، روحانیون و دیدار مردی با اقشار جامعه از دیگر برنامه های سفر آیت الله رئیسی، است.

حضور در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شورای اداری استان نیز در دستور کار قرار دارد و در پایان، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان هرمزگان شرکت کرده و مسائل قضایی این استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    درود بر سید عزیز ایران که مایه عزت،شرف و آبروی خون شهدا،انقلاب،نظام و مردم هستید،خداوند پشت و پناهتان. تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و تمامی مسئولین فاسدی که در طول این ۴۰ سال در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان و پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود و فرزندانشان دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و به افراد فرودست برچسب تندروی و افراط گرایی,پوپولیستی زده و بقول معروف اصولگرای اعتدالی یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در خارج خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه