English

سعید ناجی:

هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز نقش منطقه ای دارد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز نقش منطقه ای و ملی دارد و به همین منظور باید روند قاچاق کالا در کشور کاهش یابد.

هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز نقش منطقه ای دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، افزود: هرمزگان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز نقش منطقه ای و حتی ملی دارد به همین منظور باید تصمیماتی که در این خصوص گرفته می شود، روند قاچاق کالا و عرضه محصولات غیر مجاز در کشور را کاهش دهد.

وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با هدف رونق تولید و جلوگیری از سو استفاده مالی و اقتصادی در کشور باشد، افزایش کشفیات خوب است اما به تنهایی نمی تواند نشانگر عملکرد مثبت مبارزه با قاچاق باشد.

ناجی با اشاره به تجهیزات و امکانات استان در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: با توجه به تجهیزات و امکانات محدود در مبارزه با کالا و ارز اقدامات مثبت و گام های موثری در این خصوص در هرمزگان برداشته شده که باید این رویه با قوت بیشتر و هدفمند تر ادامه پیدا کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: بالا رفتن آمار کشفیات خوب است اما باید بتوان حاصل عملکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در افزایش تولید داخلی و رونق اقصادی کشور مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی می توان گفت مبارزه با قاچاق کالا و ارز نتیجه بخش بوده که شاهد رشد تولید و افزایش میل خرید اجناس ملی در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: برای رسید به هدف اصلی مبارزه با قاچاق باید برنامه ریزی منظم و دقیق داشت، زیر گستردگی و حجم سنگین کار در این حوزه می تواند موجب پراکندگی فعالیت و عدم رسیدن به نتیجه شود‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه