English

در بسته خبری پلیس مازندران می خوانید:

کشفیات و دستگیری های پلیس مازندران در مناطق مختلف استان

کشفیات و دستگیری های پلیس مازندران در مناطق مختلف این استان را در بسته خبری پلیس مازندران بخوانید.

کشفیات و دستگیری های پلیس مازندران در مناطق مختلف استان

کاهش16درصدی نزاع و درگیری در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: امروزه نزاع و درگیری یکی از شاخص های مهم وجود خشونت در جامعه به شمار می رود که نظم حاکم بر جامعه را مختل می کند و تهدیدی جدی برای ثبات امنیت در جامعه محسوب می شود.

وی با بیان این که خوشبختانه نزاع و درگیری در مهر ماه سال جاری با کاهش 16 درصدی مواجه بوده است، ادامه داد: حضور گشت های هدفمند و اعزام سریع و به موقع مأموران در محل درگیری های به وقوع پیوسته و دستگیری نفرات درگیر یا ضارب، آموزش همگانی مؤثر نسبت به پیامدهای منفی نزاع در جوامع هدف از مهم ترین عوامل کاهش نزاع و درگیری در استان بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به مصالحه 68 درصدی پرونده های نزاع و درگیری در کلانتری و پاسگاه های افزود: ارجاع این نوع پرونده ها به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری ها در سطح استان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار مؤثر باشد.

وی در خاتمه احترام به قانون را همواره امنیت آفرین دانست و افزود: بهترین مرجع برای رسیدگی به دعاوی از طریق مراجع قضائی است و هر گونه اقدام خارج از ضوابط عاقبت جبران ناپذیری برای افراد قانون شکن در بر خواهد داشت.

 

کشف تجهیزات تولید ارز دیجیتال در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی افرادی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی محل فعالیت متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهمان دستگیر شدند و در بازدید از محل فعالیت آنان 18 دستگاه تجهیزات تولید ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 8 میلیارد ریال برکشف شد.

وی قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.

فرمانده انتظامی آمل تأکید کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی مؤثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

 

دستگیری سارق ادوات کشاورزی در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار گفت: در پی چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، ادوات کشاورزی و باغات شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه زرگر شهر قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پاسگاه زرگرشهر این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابل خاطرنشان ساخت: متهم در بازجویی ها به عمل آمده به 16 فقره سرقت از ادوات کشاورزی و باغات این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت باغ و اماکن خصوصی راجدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس110 اطلاع دهند.

 

کشف 10 کیلوگرم حشیش در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق مواد مخدر در محور استان تهران به سمت قائم شهر مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از خودرو، مقدار تقریبی 10کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان این که پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کند، خاطرنشان ساخت: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

 

دستگیری سارقان موتورسیکلت در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن افزود: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

وی از کشف 8 موتور سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان و مالخران خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شعبانی بیان داشت: با استفاده از تجهیزات و لوازم ایمنی هنگام پارک موتورسیکلت در خیابان و پارکینگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان و چرخ، دزدگیر و... فرصت سرقت را از سارقان بگیرند.

 

کشف 8 فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری11 این شهرستان، 2سارق سابقه دار را شناسایی و به همراه 120متر سیم برق وکابل مخابراتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: سارقان دستگیر شده تاکنون به 8 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره کرد و بیان داشت: در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه