English

در راستای بهبود معیشت مرزنشینان؛

فعالیت های ملوانی در هرمزگان باید متناسب با استان های همجوار باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: فعالیت های ملوانی برای بهبود معیشت مرزنشینان در این استان باید متناسب با فعالیت ملوانی استان های همجوار باشد.

فعالیت های ملوانی در هرمزگان باید متناسب با استان های همجوار باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، یکشنبه شب در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهارداشت: هدف مسوولان عالی رتبه نظام و مدیریت عالی استان تسهیل فعالیت های ملوانی در چهارچوب مقررات ابلاغی برای بهبود معیشت مردم ساکن در مناطق مرزی و ساحلی است.

وی با اشاره به اهمیت بهبود معیشت مرزنشینان استان، افزود: دریا منبع اصلی درآمد مردم مرزنشین و ملوان استان هرمزگان است که ضروری است زمینه رونق فعالیت های ملوانی در مناطق ساحلی هرمزگان با همکاری تمامی نهادهای اجرایی، نظارتی و امنیتی تسهیل شود.

رئوفی تصریح کرد: فعالیت های ملوانی برای بهبود معیشت مرزنشینان در این استان باید متناسب با فعالیت ملوانی استان های همجوار باشد.

معاون استاندار هرمزگان یادآور شد: در برخورداری ملوانان هرمزگانی از مزایای فعالیت های ملوانی تبعیضی وجود نداشته باشد و این مهم  با رفع موانع تسهیل شود.

رئوفی توصیه کرد: سفر اول شناورهای مشمول ملوانی در هرمزگان در چهارچوب قانون برای سال ۱۴۰۰ تسهیل شود تا ملوانان نسبت به ورود کالاهای ملوانی در چهارچوب مقررات ابلاغی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه