English

ناصر شریفی:

نباید به بهانه مبارزه با قاچاق معیشت مرزنشینان را به خطر انداخت

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به بهانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به هیچ وجه نباید معیشت مرز نشینان و سواحل نشینان به خطر افتد.

نباید به بهانه مبارزه با قاچاق معیشت مرزنشینان را به خطر انداخت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ناصر شریفی رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان، در بازدید اعضای فراکسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس شورای اسلامی از بندر شهید رجایی، بیان کرد: به بهانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به هیچ وجه نباید معیشت مرز نشینان و سواحل نشینان به خطر بیفتد.  

این نماینده مجلس ضمن اشاره به این موضوع که قاچاق بلیه ای است که اقتصاد و امنیت کشور را تهدید می کند، افزود: مراد از قاچاق، آن قاچاق سازمان یافته و هدفمندی است که رونق تولید را با چالش مواجه می سازد و عزم همه دستگاه های متولی ونظارتی وقضائی برای برخورد با پدیده شوم این نوع قاچاق جزم و جدی است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه اظهار داشت: اما با کمال تاسف شاهد برخورد قاطع با مردمانی هستیم که برای امرار معاش و سیر نمودن شکم زن و فرزند خود چند بسته مواد غذایی یا چند کیسه برنج و یا اقلامی ناچیز از لوازم خانگی جهت مصارف شخصی خود از شهر به روستا جابه جا می کنند، که این برخورد، معیشت مردم این مناطق را به زحمت و سختی انداخته است و باید تدابیری اندیشیده شود تا ارتزاق این مردمان مرز نشین به خطر انداخته نشود.

وی در پایان با اشاره به بازدید میدانی فراکسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از گمرک شهید رجائی، گفت: تلاش های موثری توسط گمرک ایران برای کاهش خلا های بروز قاچاق از جمله نصب دستگاه پیشرفته ایکس ری انجام شده و اراده همه این عزیزان این است که این معضل به حداقل برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه