English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق هزار چهره در کاشان / اعتراف متهم به ۱۸ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق سابقه دار منازل شهرستان کاشان که با چهره های متفاوت اقدام به سرقت می کرد و اعتراف وی به 18فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق هزار چهره در کاشان / اعتراف متهم به 18 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل مردم در شهرستان کاشان کارآگاهان وارد عمل شده و در نهایت با انجام یک سری اقدامات تخصصی و بکارگیری تجهیزات هوشمند پلیسی هویت عامل این سرقت ها را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان دریافتند متهم از سارقان سابقه دار منزل در استان قم بوده و اخیراً از زندان آزاد شده است اظهار داشت: وی برای اینکه مورد شناسایی قرار نگیرد هر بار از یک نوع وسیله نقلیه استفاده می کرد و با چهره ای متفاوت از جمله پوشش زنانه در محل های ارتکاب سرقت حاضر می شد که به لطف هوشمندی دقیق کارآگاهان هویت وی برملا شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل سکونت متهم با اخذ نیابت قضائی به شهر قم رفته و با همکاری ماموران پلیس این شهر طی عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری و انتقال او به استان اصفهان اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مستندات دقیق پلیس مواجه شد لب به اعتراف باز کرده و از 18 فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان کاشان پرده برداشت که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی تحویل که با قرار مناسب مجدداً راهی زندان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه