English

رضا طاهری:

رتبه نخست استان ایلام در زمینه کارآفرینی/ بیش از ۳ هزار نیازمند ایلامی صاحب شغل شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به اینکه در نیمه اول سال جاری بیش از 3 هزارو 400 نیازمند ایلامی صاحب شغل شدند، گفت: حوزه اشتغال و کارآفرینی این نهاد در نیمه نخست امسال در بین دیگر استانهای کشور توانست رتبه نخست را بدست آورد.

رتبه نخست استان ایلام در زمینه کارآفرینی/ بیش از 3 هزار نیازمند ایلامی صاحب شغل شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته امداد مرکز در 17 شاخص ارزیابی شده از جمله در زمینه های کاریابی،آموزش شغلی، راهبری شغلی و چند شاخص دیگر ،این نهاد حمایتی توانسته است در جایگاه نخست در بین استانهای کشورقرار بگیرد.

وی اظهار داشت:در این مدت شش ماهه اول سال جاری امداد استان ایلام توانسته است در زمینه کاریابی و آموزش 100 درصد،راهبری شغلی 46 درصد و در شاخصای دیگر نیز به بیش از 42 درصد تعهدات اشتغال زایی امسال خود عمل کند و در جذب جهادگران کارآفرین نیز به 100 درصد تعهدات خود عمل کند.

طاهری در ادامه به عملکرد 6 ماهه استان در زمینه کارآفرینی اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از 3 هزار و 400 فرصت شغلی برای مددجویان جویای شغل استان ایجاد شده است و در این زمینه 107 میلیارد تومان تسهیلات  پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا آخر امسال بیش از 6 هزار و 200 شغل برای نیازمندان استان ایجاد می شود و در این زمینه نیز 260 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه