English

رضا طاهری:

هجمه های فرهنگی توجه به نهاد خانواده را ضروری کرده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به اینکه این نهاد حمایتی توجه ویژه ای به پرورش استعدادهای درخشان فرزندان مددجو دارد، گفت:هجمه های فرهنگی توجه به نهاد خانواده را ضروری کرده است

هجمه های فرهنگی توجه به نهاد خانواده را ضروری کرده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در گردهمایی مجریان طرح 313 کمیته امداد، که با حضور مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد، مدیرکل سازمان تبلیغات و رئیس حوزه های علمیه استان برگزار شد، افزود: این نهاد در راستای توسعه خدمات فرهنگی به خانواده های مددجو و نیازمند توجه به شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان فرزندان خانواده های مددجو را مورد توجه قرار داده است.

وی اظهار داشت: هجمه های فرهنگی دشمنان توجه به نهاد خانواده و تقویت بنیان های دینی،اعتقادی و علمی این خانواده ها را ضروری تر کرده است و کمیته امداد در این زمینه برنامه های ویژه ای دارد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون بیش از 26 هزار فرزند مددجو مورد حمایت کمیته امداد ایلام است و از این تعداد بیش از 10 هزار نفر آنها دانشجو و دانش آموز هستند، تصریح کرد: در طرح 313 تمرکز بیشتر بر روی اعتلای سطح زندگی خانواده ها، پرورش فرزندان خانواده ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای این افراد است.

طاهری با اشاره به اینکه متأسفانه شاهد افزایش تعداد دختران ازدواج نکرده  در درون خانواده های مددجویان به عنوان یک مشکل و آسیب هستیم، خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های طرح 313 فراهم نمودن زمین ازدواج دختران خانواده های مددجو و ارائه مشاوره های لازم به این خانواده ها است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: توانمندسازی خانواده ها در زمینه های فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال برای خانواده ها و مقابله با جنگ نرم دشمنان یکی از ماموریت ای این طرح است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه