English

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران مطرح کرد:

همکاری ۱۶ روحانی در اجرای طرح ۳۱۳

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه طرح 313 به منظور بهره گیری از ظرفیت روحانیون و حوزه‌های علمیه در ارائه خدمات فرهنگی و ارتقاء باورهای دینی مددجویان تحت حمایت اجرا می شود، گفت: 16 روحانی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

همکاری 16 روحانی در اجرای طرح 313

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، میثم معافی اظهار داشت: این طرح با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب تبلیغ چهره به چهره و... درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه اصل موضوع طرح 313 مددکاری اسلامی است، ادامه داد: این طرح با حضور 16 روحانی در 16 روستا از 11 شهرستان انجام و روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات نیازمندان بوده مشکلات و نیاز خانواده های تحت حمایت شناسایی و برای رفع آن اقدام می کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: طرح 313 در نهایت به ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی طرح هجرت متشکل از تعدادی از خواهران و برادران معتمد محلی بوده و به شناسایی و مدیریت حل مسائل خانواده محور ختم خواهد شد.

وی گفت: طرح 313 در شهرستانهای نوشهر، آمل، سوادکوه، قائمشهر، بابلسر، محمودآباد، میاندورود، چمستان، ساری (2)، تنکابن و جویبار به عنوان نمونه(پایلوت) کشوری اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه