English

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده:

حمایت از ایده‌های فرهنگی روحانیون مستقر باید در دستور کار باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در کنار توجه جدی نسبت به رفع مسائل و مشکلات روحانیون مستقر باید حمایت از ایده‌های فرهنگی روحانیون مستقر نیز در دستور کار باشد.

حمایت از ایده‌های فرهنگی روحانیون مستقر باید در دستور کار باشد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بالای تبلیغ دین باید در تلاش باشیم که در این راستا بدون توجه به زمان اقدامات خود را پیش ببریم.

وی محدودیت‌های مالی را یکی از مشکلات مهم دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات در بحث تبلیغ دین محدودیت‌های مالی و ضوابط اداری می‌تواند باشد که باید بدون توجه به این مشکلات اقدامات تبلیغی از سوی دست اندرکاران مربوطه روز به روز تقویت شود.

جعفرزاده با بیان اینکه حل مشکلات روحانیون مستقر ضروری است بیان کرد: در کنار توجه جدی نسبت به رفع مسائل و مشکلات روحانیون مستقر باید حمایت از ایده‌های فرهنگی روحانیون مستقر نیز در دستور کار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از تلاش برای تشکیل جبهه فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و بیان کرد: تشکیل جبهه فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی در استان اردبیل را پیگیری می‌کنیم و خواستاریم تمام نهادهای مشترک زیر یک بیرق به فعالیت خود ادامه دهند تا شاهد تحقق نتیجه آرمانی آن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برای خروجی برنامه‌ها تلاش جدی داشته باشیم اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای محوریت قرار دارد برنامه‌های دارای خروجی انجام شود و سعی شود که برنامه‌ها به صورت تخصصی صورت گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه