English

محمد روح‌الامینی:

ایده‌های خلاق تبلیغات دینی حمایت می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایده‌ های خلاق در عرصه تبلیغات اسلامی و دینی هنرمندان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

ایده‌های خلاق تبلیغات دینی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد روح‌الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیر حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: ایده‌‌های خلاق در عرصه تبلیغات اسلامی و دینی هنرمندان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی باید با حوزه هنری به عنوان بازوی تخصصی در راستای تولید و ارائه محتواها و بسته‌های فرهنگی و دینی به زبان هنر در حوزه‌های مختلف همکاری‌ و مشارکت‌های ویژه‌ای داشته باشد.

روح‌الامینی تصریح کرد: در استان اردبیل حوزه هنری ظرفیت‌های بسیار ویزه‌ای دارد که می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های متناسب و طبق دغدغه‌های فرهنگی اقدامات فرهنگی ارزشمندی را با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی انجام دهد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: حوزه هنری در تعامل تنگاتنگ با سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند از اثرگذاری بالایی در زمینه نشر و گسترش فرهنگ و آموزه‌های ناب اسلامی در جامعه برخوردار باشد.

وی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌های مختلف باید ضمن بهره‌مندی از استعداد‌های ویژه هنرمندان در جهت شکوفایی توانایی این قشر فعال جامعه تلاش کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی