English

بهرام آقاخانی عنوان کرد:

حمایت از فعالیت های تخصصی سازمان های مردم نهاد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از حمایت فعالیت های تخصصی سازمان های مردم نهاد در سطح استان اردبیل خبرداد.

 حمایت از فعالیت های تخصصی سازمان های مردم نهاد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اولین دوره تخصصی صنعت برق با مشارکت اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در راستای استعداد یابی و توانمند سازی فارغ التحصیلان و دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر به مدت پنچ  روز با برگزاری کارگاه های آموزشی  تئوری و عملی در حوزه خطوط انتقال نیرو و شبکه های برق در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان استان اردبیل باحضور اساتید دانشگاهی ومهندسین استان  در حال برگزاری است.

بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: واگذاری کارهای  به سازمان های مردم نهاد   و جوانان باعث رشد نقش آنان می شود که این امر نقطه عطفی برای حمایت و افزایش اعتماد جوانان دربستر جامعه است.

وی افزود؛ برای پنچ سازمان مردم نهاد در اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل دربخش های  تولید داروهای گیاهی وصنعت برق  مجوز فعالیت صادر شده است.

مدیر ‌کل  ورزش وجوانان استان اردبیل بیان کرد: ورود جوانان ازحوزه تئوری به عملی با بستر سازی مناسب برای فعالیت های آنان و حمایت از ایده ها وخلاقیت های کاربردیشان  میسر خواهد شد.

آقاخانی گفت: سازمان های مردم نخبه های اجتماهی وفرهنگی این مرز بوم هستند که با ورود جوانان در حوزه های مختلف شاهده تاثیرات آنها در جامعه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه