English

تقدیر معاون وزیر بهداشت از روحانیون

نماینده ویژه وزیر بهداشت در اجرای طرح مبارزه با بیماری کرونا با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران در شهر قم گفت: تشکر دیگر ما از روحانیون است؛ در همین بیمارستان ۱۵۰ روحانی ارائه خدمت کرده و از همراهی مریض تا نظافت را انجام می‌دهند و ما قدردان آنان هستیم.

تقدیر معاون وزیر بهداشت از روحانیون

به گزارش خبرگزاری موج قم، ایرج حریرچی درحاشیه بازدید از بیمارستان فرقانی قم، اظهار کرد: اگر مردم رعایت کنند، بیماری کرونا ویروس کاهش می‌یابد، ولی این اتفاق نیفتد ، شاهد اوج‌گیری بیماری درکشور خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که با اقدام‌های صورت گرفته و همکاری مردم، کاهش نسبتا اندکی در ورودی بیمارستان‌ها داریم؛ اظهار کرد: با شلوغی که امروز در قم دیدیم؛ ممکن است، شاهد اوج‌گیری بیماری باشیم.

نماینده ویژه وزیر بهداشت در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا، با اشاره به این‌که رفتار بیماری با همکاری مردم رابطه مستقیم دارد، افزود: ۲ اقدام اصلی؛ جداسازی بیماران و افراد مشکوک و به حداقل رساندن تماس‌های اجتماعی است.

وی گفت: از کسانی که علائم سرفه، تب و تنگی نفس دارند، خواهش می‌کنم، خودشان را ایزوله کنند و مراقب باشند، خانواده آنها مبتلا نشوند و افرادی که هیچ علامتی ندارند نیز تماس‌های غیرضروری خود را به حداقل برسانند.

حریرچی با اشاره به مشکلات در زمینه کمبود ماسک و دیگر تجهیزات گفت: مصرف ۲۰ برابر شده است و بسیاری از کارخانه‌ها خط تولید را تغییر داده‌اند و از خارج کشور واردات صورت گرفته‌است، اما حد اکثر تلاش می‌کنیم، پرسنل در معرض کمترین آسیب باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه