English

استاندار قم:

هویت و اصالت قم باید حفظ شود

استاندار قم با اشاره به حساسیت و شرایط ویژه بحران بیماری ویروس کرونا، گفت: اولویت مدیریت استان حفظ سلامت و امنیت اجتماعی و نیز هویت و اصالت قم، در کنار بسترسازی تصمیمات کشوری در مقابله با بیماری کروناست.

هویت و اصالت قم باید حفظ شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و در گفت‌وگو با خبرنگاران، از تشکیل اتاق فکر متشکل از فعالان رسانه ذیل شورای اطلاع‌رسانی برای بهره‌برداری مناسب از فضای رسانه‌ای خبر داد و اظهار کرد: هدف تشکیل اتاق فکر متشکل از فعالان رسانه نیز آگاهی بخشی و قرنطینه خانگی است.

وی گفت: تصمیم مدیریت استان در زمینه وضعیت و اقدامات استان در مقابله با این بیماری بر این بود که  محور اطلاع‌رسانی به‌صورت واحد و متمرکز  بر عهده دانشگاه علوم پزشکی باشد و آمارهای واحدی به جامعه اطلاع‌رسانی شود.

سرمست با بیان وضعیت کنونی استان در متن بحران کرونا ، اضافه کرد: نقش اطلاع‌رسانی به‌موقع و استفاده از ظرفیت فعالان رسانه در این شرایط، مقتضی بود که شورای اطلاع‌رسانی استان با حضور خبرنگاران تشکیل شود تا در مسیر دست‌یابی به هدف‌گذاری‌ها تصمیمات لازم اجرایی شود.

وی با تاکید بر این‌که مدیریت استان در دسترس خبرنگاران است، ادامه داد: بنده تمام توان و انرژی خود را وقف سلامت و خدمت به مردم کرده‌ام و خواهم کرد.

وی همچنین نقش صنعت گردشگری و اقتصاد خدمات محور در قم را موردتوجه قرار داد و گفت: این موضوع به‌ویژه در آستانه سال جدید نقش مهمی در اقتصاد خانواده‌ها دارد و در شرایط کنونی و افت شدید درآمد، باید برای اقشار آسیب‌پذیر در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

استاندار به رصد دایمی مدیران و بخش‌های مختلف در استان در راستای وظایف محوله اشاره و تصریح کرد: سیاست‌های تشویقی بر سیاست‌های تنبیهی اولویت دارد و این خصلت تعالی بخشی مدیریت است، ولی این به معنی نادیده گرفتن کم‌کاری احتمالی برخی از مدیران نیست.

وی تاکید کرد: در زمینه توجه به حقوق شهروندی هیچ‌گونه کاستی و کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

وی گفت: جمع‌بندی و راهبرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اجرای قرنطینه خانگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه