English

استاندار قم:

انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است

استاندار قم با بیان این‌که مهم‌ترین رکن در راستای کاهش ابتلا به بیماری کرونا مردم هستند که بدون مشارکت آن‌ها توفیقی نخواهیم داشت، گفت: قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع از مردم مورد انتظار است.

انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان قم که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد، مهم‌ترین رکن در مقابله با بیماری کرونا را مشارکت و همراهی مردم دانست و اظهار کرد: در عین اطلاع‌رسانی تلاش شده است، آرامش و امنیت روانی مردم را حفظ کنیم.

استاندار قم با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از تلاش های پزشکان و پرستاران و دست اندرکاران مقابله با بیماری کرونا، مطرح کرد: این پیام برای مسئولان و کادر درمانی قم بسیار امیدبخش بود.

وی اهتمام دولت در راستای مقابله با بیماری کرونا در استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: رئیس محترم جمهور، رئیس محترم مجلس، هیات دولت و نیروهای مسلح نگاه ویژه‌ای به این استان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه کادر درمانی استان قم عملکرد بسیار خوبی در مقابله با این بحران داشتند، افزود: قدردان زحمات و ازخودگذشتگی این عزیزان در درمان بیماران هستیم و مدیریت استان حامی و همراه جامعه پزشکی و پرستاری استان خواهد بود.

وی اقدام‌های ستاد بحران در راستای کاهش مبتلایان به بیماری کرونا را مورد توجه قرار داد و افزود: مسئولان استان قم با اعتقاد دینی و قلبی فراتر از وظایف سازمانی در حال تلاش برای خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات ایمنی در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا بیان کرد: از ابتدا تلاش شد تا علاوه بر ظرفیت استانی از ظرفیت‌های ملی برای رفع کمبودها بهره گرفته شود.

سرمست همدلی بزرگان و مراجع عظام تقلید در استان قم را پشتوانه‌ای مهم در مسیر مبارزه با کرونا دانست.

وی کمک‌های نیکوکاران قم در حوزه سلامت را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با استفاده از این انگیزه‌های خیرخواهانه می‌توانیم جلب مشارکت برای مجموعه بهداشت و درمان استان را بالا ببریم.

استاندار قم، با اشاره به پیش بینی سازمان بهداشت جهانی برای افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر این روند متوقف، و سیر نزولی آن شروع شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی