English

استاندار قم:

مردم هرگونه تخلفی در خصوص محصولات بهداشتی را گزارش دهند

استاندار قم گفت: به معاونت اقتصادی استانداری نیز دستور داده شده است که در این رابطه بر نحوه تولید و توزیع محصولات بهداشتی،‌ نظارت بیشتری داشته باشد و از مردم نیز می‌خواهیم هرگونه تخلفی را در این خصوص به ما گزارش کنند.

مردم هرگونه تخلفی در خصوص محصولات بهداشتی را گزارش دهند

به گزارش خبرگزاری موج قم، بهرام سرمست در حاشیه افتتاح واحد تولید کننده ماسک N۹۵ در شهرک صنعتی شکوهیه قم، اظهار کرد: در راستای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا ، سطح تولید ماسک و لوازم بهداشتی برای استفاده کادر پزشکی و مردم در این استان افزایش می‌یابد.

استاندار قم بیان کرد: برای گسترش سطح تولید ماسک و سایر لوازم بهداشتی مورد نیاز استان در شرایط موجود،‌ به دنبال رفع مشکلات واحدهای صنعتی تولیدکننده این محصولات هستیم.

وی افزود: در ارتباط با واردات مواد اولیه و تامین ماشین آلات مورد نیاز این واحدها، مذاکراتی با آقای نهاوندیان،‌ معاون اقتصادی رییس جمهوری انجام شد و این ایشان برای حمایت از این موضوع قول مساعد داد.

وی ادامه داد: به جد و با حضور میدانی مشکلات این واحدهای صنعتی را رصد و برای رفع آن تلاش می‌کنیم،‌ تا محصولات تولیدی آن‌ها به منظور حفاظت بیشتر در مقابل ویروس کرونا،‌ هرچه سریعتر در اختیار کادر درمانی و مردم استان قرار گیرد.

سرمست گفت: ماسک N۹۵ ،‌ بسیار مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌هاست و به همین خاطر تولید این محصول در قم،‌ نقش مهمی در کمک به ارتقای سطح حفاظت این مدافعان سلامت دارد.

وی بیان کرد: سازمان صمت و تعزیرات قم مسئولیت نظارت بر نحوه توزیع این اقلام در سطح استان را برعهده دارند تا این اقلام با نظارت بیشتر به دست مصرف کننده برسد، البته در این رابطه به دنبال افزایش سطح تولید برای تامین هرچه بیشتر بازار مصرف هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه