English

قنبر موسی نژاد:

انرژی خورشیدی منبع درآمد مددجویان ایلام می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام گفت: مددجویان جویای شغل این نهاد با راه اندازی پنل های خورشیدی علاوه بر اینکه صاحب شغل و درآمد می شوند در زمینه تولید برق نیز مشارکت خواهند کرد.

انرژی خورشیدی منبع درآمد مددجویان ایلام می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام در نشست مشترک با مدیر امور شعب بانک ملی استان و معاون شرکت توزیع نیروی برق استان با محوریت اجرایی شدن  طرح راه اندازی پنلهای خورشیدی، افزود: امسال تعداد 300 طرح اشتغال زایی پنل های خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد استان  راه اندازی می شود که اجرای این طرحها تحول خوبی در زمینه درآمدزایی برای خانواده ها ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح پنل های خورشیدی از مشاغل پایدار و با درآمد مناسب برای مددجویان استان هستند، اظهار داشت: از آنجایی که این طرحها با استفاده از تسهیلات بانک ملی راه اندازی می شوند انتظار ما این است شعب و مدیریت این بانک در این زمینه با مجریان و کمیته امداد همکاری  داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام، ضمانت گیری تسهیلات پرداختی به مددجویان را  یکی از مشکلات بر سر راه اجرای طرحها برشمرد و تصریح کرد: در اجرای طرحهای پنل های خورشیدی با توجه به اینکه بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد با شرکت توانیر،خرید برق تولیدی مددجویان کمیته امداد توسط شرکت توانیر تا ۲۰ سال تضمین شده است لذا تقاضای ما از بانک ملی این است که  قرار داد خرید تضمینی ۲۰ ساله برق مجریان طرحها به عنوان ضمانت در نظر گرفته شود تا اجرای این طرحها با مشکل مواجه نشود.

موسی نژاد با بیان اینکه  راه اندازی طرحهای  پنل های خورشیدی به عنوان شغل و منبع درآمد برای نخستین بار است در استان ایلام اجراء می شوند،خاطرنشان کرد:مددجویان کمیته امداد با راه اندازی این طرحها علاوه بر اینکه صاحب درآمد و شغل می شوند و در تولید برق کشور نیز مشارکت خواهند کرد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان برای کمک به اجرای این طرحها، گفت: عملکرد و فعالیت این طرحها بعد از راه اندازی بصورت دقیق محاسبه و درآمد حاصل از تولید برق این پنلها هر ماهه به حساب مددجویان واریز می شود.

حسن بشیری  افزود: درآمد این طرحها برای خانواده های مددجو قابل توجه و مناسب بوده و هر ساله نیز نرخ خرید برق تولیدی این پنلها متناسب با تورم و روند افزایش نرخ برق تغییر خواهد کرد.

طالب یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در این نشست گفت: این طرحها با توجه به کارکردی که دارند یقینا با موفقیت همراه خواهند بود و بانک ملی استان تلاش خواهد کرد پرداخت تسهیلات به مجریان این طرحها با مشکل مواجه نشود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه