English

قنبر موسی نژاد:

۳۵۴ دانش آموز ایلامی دیگر تبلت دار شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از هدف گذاری تهیه 3 هزار تبلت برای نیازمندان ایلامی به نیابت از 3 هزار شهید استان خبر داد و گفت: 354 دانش آموز ایلامی دیگر تبلت دار شدند.

354 دانش آموز ایلامی دیگر تبلت دار شدند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه از زمان فراگیر شدن بیماری کرونا و غیرحضوری شدن تحصیل دانش آموزان ایلامی تاکنون یک هزار و 50 دستگاه تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و دانشجویان مددجوی کمیته امداد استان ایلام توزیع شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن کنگره گرامیداشت سه هزار شهید استان ،تهیه تبلت برای سه هزار دانش آموز نیازمند فاقد تبلت در این استان هدف گذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: برای تهیه این یک هزار و 50 دستگاه  تبلت و لپ تاپ بیش از 6 میلیارد تومان هزینه شده است که در این زمینه موسسه عترت بوتراب و خیرین ارجمند مشارکت خوبی داشته اند.

موسی نژاد با اشاره به اینکه امروز نیز 354 دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد،خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان هزینه شده است که بانکهای ملی و سپه  در مجموع با اختصاص 5 میلیارد ریال با این نهاد در تهیه این دستگاهها مشارکت داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون حدود سه هزار دانش آموز مددجوی کمیته امداد فاقد لوازم کمک آموزشی هوشمند هستند، گفت: از خیرین ارجمند استان و نیز دستگاههای اجرایی و بانکهای استان انتظار داریم  با عمل به مسئولیت اجتماعی خود و احساس مسئولیت در این زمینه همچون بانکهای ملی و سپه در تهیه لوازم کمک آموزشی  غیر حضوری برای دانش آموزان نیازمند استان کمیته امداد را همراهی کنند.

موسی نژاد با بیان اینکه کمیته امداد، دانش آموزان مددجو و نیازمند فاقد لوازم کمک آموزشی هوشمند را شناسایی کرده است، افزود: هدف ما این است که بستری را فراهم کنیم که هیچ دانش آموز نیازمندی در این استان فاقد لوازم هوشمند کمک آموزشی نباشد و امیدواریم در آینده شاهد مشارکت مردم  نیکوکار و دستگاههای اجرایی استان در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه امروز نیز 354 دستگاه تبلت با مشارکت بانکهای ملی و سپه بین دانش آموزان مددجوی استان توزیع شد، اظهار داشت: این تعداد تبلت به نیابت از 354 دانش آموز شهید استان بوده و با توجه به اینکه در آستانه برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان هستیم به نیابت از این سه هزار شهید استان تهیه تبلت برای سه هزار دانش آموز نیازمند فاقد تبلت در این استان هدف گذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: هم اکنون 12 هزار دانش آموز در استان ایلام فاقد لوازم کمک آموزشی هوشمند هستند.

امیر مهردادی افزود: از کمیته امداد استان ایلام  بخاطر عزم جدی در زمینه تهیه این لوازم برای دانش اموزان ایلامی و فراهم نمودن بستر مشارکت دیگر دستگاهها در این زمینه نهایت تقدیر و سپاس را داریم.

وی با تقدیر از بانکهای ملی و سپه در کمک به تهیه 354 دستگاه تبلت برای دانش آموزان مددجوی کمیته امداد و همراهی خوب این بانکها با کمیته امداد اظهار داشت: از دیگر بانکها و دستگاههای اجرایی استان انتظار داریم در این امر نیک و بسیار ضروری مشارکت نمایند.

مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در این آیین گفت: مشارکت بانک ملی در تهیه 354 دستگاه تبلت که امروز توزیع شدند 250 میلیون تومان بوده که به صورت بلاعوض در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته است.

طالب یاسمی افزود:عمل به مسئولیت اجتماعی ، مشارکت در کار نیک و همراهی با کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان از برنامه های بانک ملی استان بوده که در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

مدیر امور شعب بانک سپه استان ایلام نیز که با اهدای 250 میلیون تومان در  تهیه تبلت برای دانش آموزان مددجوی کمیته امداد مشارکت داشته است، گفت: هدف بانک سپه در مشارکت در این امر خیر عمل کردن به مسئولیت اجتماعی خود و احساس مسئولیت در قبال نیازمندان این استان است.

علیرضا آئینی افزود: عمل به مسئولیت اجتماعی و مشارکت در دستگیری از نیازمندان یکی از سیاستهای بانک سپه استان بوده و در این زمینه چند سالی است که با کمیته امداد استان همکاری داریم.

وی با اشاره به اینکه تهیه چند هزار دستگاه تبلت و وسیله کمک آموزشی و تحصیلی برای دانش آموزان ایلامی از عهده یک یا چند دستگاه ساخته نیست، ابراز امیدواری کرد که دستگاههای اجرایی استان و مردم نیکوکار ایلامی نسبت به این موضوع احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه