English

با همکاری سپاه و کمیته امداد؛

ایلام همچنان پیشتاز طرح ایران مهربان در سطح کشور است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه ایلام همچنان پیشتاز طرح ایران مهربان در سطح کشوراست،گفت:طرح ایران مهربان با همکاری حوزه بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان و کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان با هدف جذب 12 هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان به نیابت از3 هزار شهید استان آغاز شده است و خوشبختانه استان ایلام در اجرای این طرح پیشتاز دیگر استانهای کشور است.

ایلام همچنان پیشتاز طرح ایران مهربان در سطح کشور است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: در این مدت با کار جهادی بسیجیان این استان و امدادگران کمیته امداد تا کنون بیش از 6 هزار حامی برای ایتام استان جذب شده است و 57 درصد برنامه هدف گذاری شده در این زمینه محقق شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح با کار جهادی و با بهره گیری از تفکر بسیجی اقدام بزرگی در این استان انجام گرفته و استان ایلام تاکنون در جایگاه نخست کشور در این زمینه قرار گرفته و همچنان در سطح کشور پیشتاز است،اظهار داشت:جذب این تعداد حامی نه تنها یک کار بزرگ جهادی است بلکه در عین حال ، یک کار تخصصی و سیستمی  نیز صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: سهم استان ایلام در طرح ایران مهربان 12 هزار نفر است که با تلاش برادران سپاه و بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکنون بیش از6 هزار نفر حامی برای ایتام در سطح استان شناسایی و جذب شده است و این ناشی از بزرگواری ، روحیه فداکاری و نوع دوستی کم نظیر مردم عزیز استان همیشه قهرمان ایلام است.

همچنین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست هم اندیشی طرح ایران مهربان با محوریت اقشار مختلف بسیج که به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد، گفت:طرح ایران مهربان به منظور حامی یابی برای ایتام و با مشارکت سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) در کل کشور اجرا شده که سهم استان ایلام در این طرح 12 هزارنفر حامی می باشد و بحمدالله تاکنون با جذب بیش از6 هزار حامی برای یتیمان ، بالاترین میزان را در سطح کشور داشته ایم.

سردار جمال شاکرمی افزود:این طرح با تلاش جهادی و شبانه روزی فرماندهان سپاه نواحی و مدیران کمیته امداد، مسئولین بسیج سازندگی و اقشار مختلف بسیج شهرستانهای استان و همکاری مردم ، به عنوان یکی از 43 عنوان خدمت است که به نیابت از سه هزارشهید استان ایلام اجرا می شود و به لطف خداوند و عنایت این شهیدان والامقام ، استان ایلام در این طرح در سطح کشور پیشتاز است.

وی اظهار داشت: انجام طرح ایران مهربان در استان ایلام  به نیابت از 3 هزار شهید استان که تحقق بخش عمده این کار در طول ماه مبارک رمضان به صورت جهادی  و با تلاش شبانه روزی بسیجیان و امدادگران استان صورت گرفت که ابتدا تحقق آن دست نیافتنی به نظر می رسید اما خوشبختانه بصورت موفقیت آمیز اجراء شد.

سردار شاکرمی تصریح کرد: سپاه استان و حوزه بسیج با اینکه کارها و پروژه های گوناگون را در این مدت در دست اقدام و در مرحله انجام داشت اما انجام طرح ایران مهربان به نیابت از شهدای استان را در اولویت برنامه های خود قرار دادیم و همه تلاش خود را برای موفقیت حداکثری آن به کار گرفتیم.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان به صورت جدی در حال انجام است گفت: برنامه هدف گذاری سپاه و کمیته امداد این است که  تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام به رقم 12 هزار حامی برسد.

شاکرمی در ادامه به همکاری های بین کمیته امداد و سپاه اشاره  کرد و افزود: در سالهای اخیر در حوزه محرومیت زدایی پروژه های گوناگون با همکاری این دو دستگاه انجام گرفته که مهم ترین آنها در زمینه تأمین مسکن برای محرومان و نیازمندان بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام  تصریح کرد: امسال در حوزه تأمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد در تلاش هستیم یک کار جهادی دیگری صورت بگیرد و نیاز مددجویان به مسکن در یک برنامه زمانی کوتاه مدت  برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه