English

موسی نژاد خبر داد:

جامعه بسیج ایلام در حمایت از کودکان یتیم و نیازمند مشارکت می کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام از مشارکت جامعه بسیج استان در حمایت از کودکان یتیم و نیازمند در این استان خبر داد.

جامعه بسیج ایلام در حمایت از کودکان یتیم و نیازمند مشارکت می کند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد افزود: با توجه به اجرای طرح ایران مهربان و اکرام ایتام با هدف حمایت قشر نیکوکار از کودکان یتیم و نیازمند، این نهاد در استان ایلام تفاهم نامه ای را با سپاه امیر المومنین (ع) و بسیج استان امضاء کرده است.

وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه، جامعه بسیج استان و بسیجیان نیکوکار با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف، سازندگی، جامعه پزشکی و کارمندی ، سرپرستی از 6 هزار کودک یتیم و نیازمند در این استان را عهده دار خواهند شد.

وی به طرح ایران مهربان اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف گذاری صورت گرفته، قرار است با مشارکت افراد نیکوکار بخصوص قشر بسیج و جامعه کارمندی ، امسال 22 هزار حامی به جمع حامیان کودکان یتیم و نیازمند استان اضافه شود و سرانه دریافتی هر کودک یتیم و نیازمند برای تامین نیازمندیهای آنان افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه اوج اجرای طرح ایران مهربان ماه مبارک رمضان  امسال خواهد بود، تصریح کرد: در این طرح هر حامی نیکوکار می تواند با پرداخت حداقل 30 هزار تومان سرپرستی یک یا چند کودک یتیم یا نیازمند را عهده دار شود.

موسی نژاد به ظرفیت جامعه بسیج استان در این زمینه اشاره کرد و گفت: کمیته امداد و حوزه بسیج و سپاه امیر المومنین(ع) در این استان قبلا نیز در زمینه های گوناگون  برای محرومیت زدایی از جمله ساخت و تأمین مسکن نیازمندان،طرح ایران همدل و کمک های مومنانه و اخیراً نیز در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان همکاری داشته اند.

موسی نژاد با تقدیر از همکاری های بسیج و سپاه استان در زمینه مشارکت در محرومیت زدایی و حمایت از قشر نیازمند استان، تصریح کرد: یقینا مشارکت قشر بسیجی در طرح ایران مهربان و جذب ۱۲ هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند با موفقیت در این استان انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه