English

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اعلام کرد:

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام افتتاح شد

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری استان که نخستین مرکز تخصصی مددکاری کشور هم می باشد امروز با حضور مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد کشور و مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در شهر ایلام راه اندازی و آغاز بکار کرد.

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مدیرکل امداد استان ایلام در آیین آغاز بکار این مرکز گفت:تاکنون 65 مرکز نیکوکاری با هدف مشارکت بیشتر و بهینه تر مردم  نوع دوست استان در دستگیری از نیازمندان در استان ایلام راه اندازی شده است.

قنبر موسی نژاد با بیان اینکه مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله محور شدن خدمات امداد یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری است، افزود:هم اکنون برای هر 10 هزار نفر در این استان یک مرکز نیکوکاری وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: ما در استان ایلام سال گذشته برای نخستین بار راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی را آغاز کردیم و تاکنون چند مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در این استان راه اندازی شده اند.

موسی نژاد با اشاره به اینکه فراهم نمودن ظرفیت ارائه خدمت بیشتر و بهینه تر و استفاده از ظرفیت خیرین از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری است،خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مددکاری رایگان با مشارکت مددکاران نیکوکار برای نخستین بار است که در استان ایلام صورت می گیرد.

مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد کشور نیز در این آیین گفت: با اینکه در سالهای اخیر چند مرکز تخصصی نیکوکاری  در استانهای دیگر کشور راه اندازی شده است اما راه اندازی یک مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری در ایلام برای نخستین بار است در سطح کشور صورت می گیرد.

علی اکبری افزود: پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین جامعه مددجو و نیازمند و کمک به توانمندسازی خانواده ها می تواند از مهم ترین عملکردها و  فعالیت این مرکز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی