English

قنبر موسی نژاد:

خدمات الکترونیکی کمیته امداد ایلام فراگیرتر می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به اینکه کم اثر شدن فشارهای اقتصادی بر قشر نیازمند از موفقیت‌های مهم کمیته امداد در سال گذشته بود،گفت:خدمات الکترونیکی کمیته امداد فراگیرتر می شود.

خدمات الکترونیکی کمیته امداد ایلام فراگیرتر می شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد با بیان اینکه در اجرای این رویکرد خدمات متنوع و گسترده ای به نیازمندان صورت گرفت که جذب ۷۰ درصد بیشتر از  اعتبارات و بودجه مصوب در راستای چنین رویکردی بود،افزود:با توجه به نامگذاری سال، آسیب شناسی از عملکرد این نهاد در سال گذشته به منظور مانع زدایی در راه ارائه خدمت و سرعت بخشیدن به خدمات در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید الکترونیکی کردن خدمات امداد به نیازمندان با هدف سرعت بخشی و سهولت در ارائه خدمت و کاستن از میزان مراجعات حضوری فراگیرتر خواهد شد،اظهار داشت:امداد ازدستگاههایی است که می تواند نقش مهمی در تولید داشته باشد همانطوری که در سالهای گذشته موفقیت‌های بزرگی در این زمینه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی موانع تولید و موانع ارائه خدمت به موقع به نیازمندان و برداشتن این موانع در اولویت برنامه های امسال کمیته امداد ایلام قرار دارد.

افزایش 50 درصدی خدمات کمیته امداد در سال گذشته

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد ایلام در سال ۹۹ نسبت به سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی داشته است،گفت:علیرغم اینکه سال ۹۹ از لحاظ اقتصادی و مشکلات کرونا سالی سخت و دشوار بود اما تلاش کمیته امداد بر این بود که با غلبه بر این مشکلات خدمات تأثیرگذاری به مردم ارائه دهیم و مشکلاتشان را کاهش دهیم.

موسی نژاد در جمع امدادگران بخش سیوان با بیان اینکه در سال ۹۹ کمیته امداد توانست حدود ۹۸ درصد منابع و اعتبارات خود را جذب کند که یک اقدام کم نظیر نسبت به سالهای گذشته بود،افزود:با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری و فرمایشات معظم له در ابتدای امسال،این فرمایشات باید منشور حرکتی و نقشه راه ما امدادگران باشد و در خدمت رسانی به نیازمندان با تاکید بر موضوع مانع زدایی ها،باید سعی کنیم مشکلات و موانع پیش رو در خدمت رسانی به مردم را از پیش روی برداریم و در سال جدید عملکردی قابل قبول داشته باشیم.

وی اظهار داشت:مواجه شدن ما امدادگران با مشکلات کرونایی در سال گذشته قطعا تجربه بسیار مهمی برای همه ما در سال جدید برای برنامه ریزی و خدمت رسانی بهتر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه