English

قنبر موسی نژاد:

مبارزه با فقر نیازمند اقدام جهادی است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه مبارزه با فقر نیازمند اقدام جهادی است، گفت: کمیته امداد و سپاه از دستگاههایی هستند که بیشترین همکاری ها را در حوزه خدمت به محرومان و نیازمندان باهم دارند.

مبارزه با فقر نیازمند اقدام جهادی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: بیشترین همکاری های بین کمیته امداد و سپاه قبلا در زمینه تأمین مسکن برای نیازمندان بوده و امسال در زمینه های دیگری از جمله اشتغال، تأمین جهیزیه ،طرح ایران همدل و جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمند این همکاری ها بیشتر خواهد شد.

وی به موضوع طرح ایران مهربان اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح با همکاری سپاه و جامعه بسیج استان و بر اساس برنامه هدف گذاری شده قرار است بیش از 12 هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان جذب شود.

همچنین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد و سپاه در حوزه محرومیت زدایی همکاری های بسیار نزدیکی با هم دارند و تاکنون در راستای نیل به اهداف مشترک و در محورهای گوناگون باهم همکاری داشته اند.

سردار جمال شاکرمی مبارزه با فقر و کاستن از محرومیتهای این استان را نیازمند کار جهادی عنوان کرد و افزود: این موضوع البته همکاری های دستگاههای گوناگون را می طلبد.

وی اظهار داشت: در زمینه طرح ایران مهربان و جذب حامی برای کودکان نیازمند، سپاه و بسیج با تمام قوا وارد عرصه شده اند و به حول و قوه ی الهی جذب 12 هزار حامی برای کودکان نیازمند استان تا پایان ماه مبارک رمضان محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است که در نشستی که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد،هماهنگی و رایزنی های لازم در خصوص عملیاتی شدن طرح ایران مهربان و جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمند ایلامی به عمل آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه