English

رضا طاهری:

سنگ تمام ایلامی ها درطرح ایران مهربان/حمایت ۱۰ هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام با اشاره به اینکه ایلامی ها در طرح ایران من سنگ تمام گذاشتند، گفت: تاکنون 29 هزار نیکوکار این استان و خارج از استان حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان را عهده دار شده اند.

سنگ تمام ایلامی ها درطرح ایران مهربان/حمایت 10 هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام در آیین تجلیل از حامیان و نقش آفرینان طرح ایران مهربان که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد،افزود: این تعداد حامی هم اکنون سرپرستی  بیش از 4 هزار کودک یتیم و نیازمند را در این استان عهده دار شده اند .

وی با اشاره به اینکه امسال طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از ایتام و نیازمندان امسال با مشارکت حوزه بسیج سپاه استان  به بهترین شکل ممکن اجرا شد، اظهار داشت: با اجرای این طرح بیش از 9 هزار و 500 حامی به جمع حامیان این استان اضافه شدند.

طاهری با بیان اینکه امسال تاکنون 13 میلیارد و 800 میلیون تومان از طرف حامیان نیکوکار به حساب ایتام و کودکان نیازمند استان واریز شده است تصریح کرد: خوشبختانه این کمک ها  در بهبود وضعیت معیشتی خانواده های نیازمند استان و تأمین لوازم مورد نیاز آنها تأثیر قابل توجهی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام با بیان اینکه طرح ایران مهربان هنوز در نیمه راه خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای جذب حامیان بیشتر و سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمند استان همچنان نیازمند همکاری افراد خیر و نیکوکار در استان و خارج استان هستیم و از مردم نوع دوست در این زمینه دعوت به مشارکت در این طرح داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد و سپاه در زمینه های گوناگون و با محوریت محرومیت زدایی این استان همکاری بسیار خوبی با هم دارند که مهم ترین این همکاری ها در زمینه تأمین مسکن نیازمندان بوده است.

سرهنگ کرمرضا نصرالهی افزود: در طرح ایران مهربان نیز  جهش بسیار خوبی در این استان صورت گرفت و قشر بسیج استان با تمام توان خود پای کار آمدند که حاصل این همکاری ها جذب حدود 10 هزار حامی جدید برای نیازمندان استان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی