English

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی:

هواپیمای حامل رئیس جمهور در فرودگاه پارس آباد مغان به زمین نشست

رئیس جمهور در هشتمین سفر استانی خود صبح امروز در فرودگاه پارس آباد مغان مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

هواپیمای حامل رئیس جمهور در فرودگاه پارس آباد مغان به زمین نشست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور و هیات همراه ساعت ۷:۱۴ صبح امروز وارد فرودگاه پارس آباد شدند و مورد استقبال آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استانی قرار گرفت.

وی در این سفر از تامین اعتبار پروژه بزرگراه اردبیل به پارس آباد خبر داد و افزود: منابع مالی لازم برای بهره‌برداری از پروژه بزرگراه اردبیل به پارس‌آباد باید تامین شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریعتر این پروژه در استان اردبیل باشیم.

رئیس جمهور بیان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تامین اعتبارات مورد نیاز انجام و در بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ نیز منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه اردبیل به پارس‌آباد در نظر گرفته شود تا گرهی از مشکلات مردم رفع شود.

رئیسی همچنین در بازدید از شهرک گلخانه‌ای پارس آباد مغان گفت: این شهرک گلخانه‌ای به مساحت یک هزار و ۶۰۰ هکتاری در منطقه مغان احداث شده و با توجه به خاک حاصل خیز و هوای مطلوب شهرستان پارس آباد یکی از قطب‌های محصولات گلخانه‌ای کشور محسوب می‌شود.

وی پس از بازدید از اداره مرکزی کشت و صنعت مغان، شهرک گلخانه ای، پایاب سدخداآفرین، و حضور در جمع عشایر و مردم قشلاق فتحعلی مغان شهرستان پارس آباد را به مقصد اردبیل ترک کرد.

شرکت در جلسه شورای اداری و بررسی مسائل و مشکلات استان و نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر خود به استان اردبیل خواهد بود.

تعدادی از وزرای دولت نیز به نمایندگی از رئیس جمهور در تمامی شهرستان‌های استان حضور یافته و پس از احصاء مسائل و مشکلات موجود، در جلسه شورای اداری نسبت به این مسائل تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه