English

شیخ محمد علی امینی مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت نخبگان و شایستگان اقوام و مذاهب در اداره کشور

عضو هیات فتوای اهل سنت جنوب ضمن تبریک انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور در دوره سیزدهم، از وی خواست تا برای برون رفت کشور از وضعیت فعلی و رونق اقتصادی از ظرفیت همه نخبگان و شایستگان اقوام و مذاهب در اداره امور استفاده کند.

استفاده از ظرفیت نخبگان و شایستگان اقوام و مذاهب در اداره کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شیخ محمد علی امینی عضو هیات فتوای اهل سنت جنوب، طی بیانیه ای انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان  رئیس جمهور چهار سال آینده کشور را به وی تبریک گفت.

در متن این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخاب مدبرانه و شایسته جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

جامعه اهل سنت با نقش آفرینی موثر و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت قاطعانه از نامزدی جنابعالی، دین خود را در این مقطع حساس و مهم از نظام اسلامی ادا نمود.

رجای واثق داریم با روحیه مردم مداری و تدبیر جنابعالی شاهد وفاق، همدلی و همبستگی ملی در میهن عزیزمان گشته و با  استفاده از ظرفیت همه نخبگان و شایستگان اقوام و مذاهب در اداره امور کشور، سبب برون رفت کشور از وضعیت فعلی و حرکت در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم ، رونق اقتصادی و نشاط اجتماعی فراهم آورید.

محمد علی امینی

مدیرحوزه علمیه سلطان العلماء بندرلنگه، عضو هیئت فتوای اهل سنت جنوب

۱۴۰۰/۳/۲۹

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه