English

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برخورد متخلفان در زمینه استاندارد

در دیدار مدی کل استاندارد یزد و فرمانده انتظامی استان، فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: ماموران نیروی انتظامی استان یزد برای هرگونه همکاری با اداره کل استاندارد استان یزد در شناسایی متخلفین آمادگی دارند.

آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برخورد  متخلفان در زمینه استاندارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، همزمانی هفته استاندارد و هفته نیروی انتظامی باعث شد که مسئولین اداره کل  استاندارد یزد در ستاد فرماندهی انتظامی استان، در خصوص مباحث مشترک وارد بحث و گفتگو شوند.

مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در ابتدا ضمن برشمردن شرح وظایف و عملکرد اداره کل گفت:جدید ترین قانون استاندارد با عنوان "قانون تقویت و توسعه ی نظام استاندارد" در مهرماه 1396 توسط ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ابلاغ گردید، که در این قانون طبق ماده 6برای مجموعه استاندارد کشور 4 وظیفه اصلی 1-  استاندارد سازی 2- اندازه شناسی 3- ارزیابی انطباق و 4- تایید صلاحیت در نظر گرفته شده است.

محمد رضا زارع بنادکوکی مدیر کل استاندارد یزد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های خوبی که تاکنون پلیس امنیت نیروی انتظامی یزد با اداره کل استاندارد داشته است افزود:طبق ماده چهل و هشت این قانون، ماموران نیروی انتظامی در کلیه مراحل اجرای قانون تقویت و توسعه ی نظام استاندارد مکلف به همکاری با بازرسان و کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران خواهند بود که خوشبختانه در استان یزد زمینه همکاری نسبتا" خوبی فراهم است.

فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این دیدار گفت: استاندارد دارای جایگاه والا و حساسی در کشور می باشد به گونه ای که استاندارد و با کیفیت بودن کالاها و تجهیزات مختلف در استان، در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر است، که این رویه ایجادی توسط ماموران و بازرسان اداره کل استاندارد استان یزد، کمک بزرگی به پلیس استان است.

سردارعباسعلی بهدانی فر در پایان سخنان خود گفت: ماموران نیروی انتظامی استان یزد برای هرگونه همکاری با اداره کل استاندارد استان یزد در شناسایی متخلفین و عدول کنندگان از استاندارد حاضر و آماده هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه